איך יודעים מתי זה הזמן להתנשק?
pixabay

אז אתם יושבים ברכב, הראש מבושם קלות אחרי הכוס יין במסעדה. אתה מרגיש שהיה דייט מושלם. פתאום שקט… הס… אפשר אשכרה לשמוע את המתח באוויר ושניכם נבוכים. אז איך תדע מתי זה הרגע הנכון לקרב את הראש, את השפתיים, לעצום את העיניים, לקרב את השפתיים ושקוע לחלום החושני הזה שנקרא נשיקה…

בוא נלמד רגע איפה זה התחיל

תופתע, אבל לא בכל התרבויות בני האדם מתנשקים. על פי מחקרים פסיכולוגים, הצורך לנשק הוא לא דבר מולד או אינטואיטיבי כמו שאנחנו בדרך כלל נוטים לחשוב. על פי אותם מחקרים סיכוי סביר שהנשיקה נולדה מאימהות שלועסות את האוכל בשביל התינוק ומעבירות לו אותו מפה לפה. עדיין, בתרבויות מסוימות הדבר נהוג אך זה נגמר בשלב הזה ולא נהוג להתנשק כמו שאנו רגילים בחיים הבוגרים.

זהו הזמן זה היום זה הרגע

אני כותב לך את המאמר הזה גבר, מכיוון שלעתים קרובות נשים מתקשרות בצורה עדינה יותר מאשר גברים – כלומר, הן לרוב (אך לא רק) ישתמשו ברמזים עדינים ולעתים מאופקים של שפת גוף ולא במילים. אז המשך לקרוא בשביל לגלות אם ומתי ללכת על זה.

  • העיניים הן חלונות לנפש:
    האם היא יוצרת קשר עין? אם היא מסתכלת לך ישר בעיניים וממשיכה לשמור על קשר עין, אם כשהיא מביטה בך במבט מזוגג והאישונים שלה מתרחבים מעט, זה סימן מבשר טובות.
  • היא מביטה לך על השפתיים?
    אם כן, יש מצב טוב שהיא מפנטזת על נשיקה. אבל קח את זה בערבון מוגבל, יש מצב שהיא סתם בוהה כי אתה משעמם אותה…
  • אתה מתלהב – והיא?
    אם היא נראית משועממת במהלך הדייט, זה סימן ברור שנשיקה לא תהיה שם. אבל, אם היא מציעה לך להאריך את הדייט, ללכת לבר אחרי בית הקפה או להמשיך להליכה בפארק לצורך העניין, תתכונן, זהו הפתח לנשיקת לילה טוב ארוכה.
  • התנוחה שלפני התנוחה:
    אם שפת הגוף שלה פתוחה והיא לא יושבת מכונסת בעצמה, אם היא מפנה את גופה כלפיך (כתפיים, חזה, ידיים) ונכנסת למרחב האישי שלך, אלו רמזים חיוביים המנבאים את הבאות. אם היא נוגעת בך אז בכלל צפה לזיקוקים.
  • מסמיקה ולא מיין…
    אם היא מסמיקה, מצחקקת או מחייכת אלו סימנים שהיא מרגישה בנח איתך ופתוחה לרעיון שבקרוב תחליפו נוזלים.

חתום בנשיקה

המלצה שלי? למרות כל מה שכתבתי אתה יכול לצאת גבר גבר ובג'נטלמניות פשוט לשאול אותה אם זה בסדר שתנשק אותה. אתה תיראה מתחשב וזאת תכונה מאד מושכת בעיני נשים. אז שיהיה לך בהצלחה, אם זה אכן קרה ועברת את הנשיקה בשלום, ספר לי על זה.

נשיקות, צ'או.

להכרויות באינטרנט אנו ממליצים על אתר אונלי לאב – אתר הכרויות הפעיל משנת 2007 – פשוט למצוא אהבה.

הכרויות

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here