דור אקשטיין ביקורת: איך לטפל בצלוליט

אחת הבעיות הבולטות בעיקר לקראת חודשי הקיץ ובעיקר בקרב נשים, זו בעיית הצלוליט. אין אשה שלא מנסה להעלים בדרך זו או אחרת את הצלוליט. ביקורת על כל התכשירים הקיימים בשוק להעלמת הצלוליט. צלוליט היא בעצם רקמת תאי שומן תת עוריים המוקפים ה נוזלים המכילים רעלנים. כשתאי השומן מתנפחים סיבי קולגן נמתחים שאין מספיק מקום לשומן להתנפח ונוצרת בליטה בעור, נוצר גם מעין שקע שנראה כמו גבשושית, שהופכת לגבשושים. מדובר בתופעה אסתטית אשר גורמת לנשים רבות לא ללבוש מכנסיים קצרים, חצאיות ועוד. צלוליט יכול להצטבר בירכיים, ישבן, זרועות ועוד. ביקורת נרשמת גם על הדרך בה נוצר הצלוליט לדוגמת חוסר שתית מים, גנטיקה, מתח בעיות הורמונליות ועוד. 

דור אקשטיין ביקורת: ניתן להיפטר מצלוליט

המאמן דור אקשטיין מגלה לנו למרות הביקורת, כיצד ניתן להפחית משמעותית את הצלוליט. לדברי אקשטיין, למרות הפרסומים הרבים אין שום משחה, כדורים או מסאז'ים מיוחדים היכולים לעזור לצלוליט להעלם. לדבריו, וזה מוכח על ידי הפעלת מתאמניו, זה להפחית צלוליט בעזרת הסרת שומן והעלאת מסת שריר במקומות המועדים לפורענות. לדבריו של דור אקשטיין יש להוריד את אחוזי השומן לכמות נמוכה מאוד, פחות מ 25 אחוזים ולהעלות מסת שריר, כך אפשר בעצם לראות את השינוי בהצטברות הצלוליט. עדיין לא נשמעה ביקורת על השיטה המצליחה של אקשטיין המניבה תוצאות. 

דור אקשטיין ביקורת: איך מבצעים זאת בפועל

לדברי אקשטיין יש מספר תרגילים מועילים שנבחנו על ידיו בקרב מתאמניו, והובילו לתוצאות מצוינות בהפחתה משמעותית של הצלוליט. הראשון הוא דד ליפט רומני, יורדים למטה ועולים למעלה כשאוחזים מוט ביד, כך בעצם עובדים על ישבן וירך אחורית. תרגיל שני הוא מכרעים לישבן. כיום קיימת ביקורת גדלה והולכת על כל האמצעים הבלתי טבעיים להורדת צלוליט, לדברי חלק מהאנשים שניסו, כמעט ואין שיפור הנראה לעין. חלק מנותני הביקורת הן נשים שניסו כל דרך אפשרית בין אם מדובר במשחות מהארץ או מחו"ל ובין אם מדובר בכדורים שונים. מומלץ לנסות את שיטתו של אקשטיין. 

 

דור אקשטיין מסביר מסביר בסרטון איך לטפל בצלוליט

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here