קרדיט - Pixabay

מעשה מגונה מהווה את אחד מעבירות המין אשר לא מעט עורכי דין פליליים מייצגים בו אנשים נורמטיביים לחלוטין. לא אחת המעורבות של האדם בעבירת מעשה מגונה מתחילה ואף נגמרת בשל חוסר הבנה של האירוע על ידי האדם שביצע אותו וכן על ידי הקורבן. לא פעם הקורבן מייחס פרשנות אחרת לאירועים מכפי שייחס לה החשוד בעבירה זאת בשל לא מעט סיבות. אם אתם נחשדים בביצוע מעשה מגונה, חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לבחור עורך דין פלילי. אם אתם מחפשים עורך דין פלילי במרכז עבור ייצוג בעבירה מעין זאת, כדאי שתבחרו את הטוב ביותר בתחום.

מעשה מגונה- כיצד מגדיר החוק?

חשוב מאוד לדעת כי מעשה מגונה מוגדר בקווים פליליים ולא בחוק הפלילי. החוק מגדי מעשה מגונה כמעשה אשר מטרתו היא גירוי מיני או סיפוק מיני או כמעשה אשר מוביל את האדם שבגינו בוצע המעשה לביזוי מיני. מדובר על הגדרה מאוד רחבה וכללית והיא יכולה לכלול לא מעט סוגים של מצבים ומעשים. כאשר מדובר על מעשה מגונה פלילי, הוא יכול להיות גם מגע שלא נחשב למיני ויש לבחון את הכוונה הפלילית של המעשה. יש מקרים שבהם המעשה המיני הוא גם פלילי, כך לדוגמא אם הוא מתקיים ללא הסכמה והבנה של שני הצדדים. חשוב לציין כי ישנם אנשים שגם ההסמכה שלהם איננה נחשבת הסכמה, כך לדוגמא: קטין עד גיל 14. מעשה מגונה יכול להתקיים גם במקום שבו יש מרמה או הטעיה בייחס למעשה, כך לדוגמא: ביצוע בדיקה רפואית שלא לצורך רפואי אוח אדם שאיננו רופא שמבצע לכאורה טיפול שהוא מגדיר כרפואי. נושא ההטרדות מיניות הוא מורכב ביותר ועל כן, חשוב מאוד לפנות לשירותיו של עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה אם נחשדתם בביצוע מעשה מגונה או אם אתם זקוקים לייצוג בגין פגיעה.

כיצד תבחרו עורך דין פלילי?

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי עבור ייצוג במקרה שבו אתם נחשדים במעשה מגונה, כדאי מאוד שתבדקו לאיזה עורך דין פלילי יש לא מעט ניסיון בתחום זה. עורך דין מעין זה חייב להיות מקצועי ביותר, בעל ותק בתחום המדובר וכן בעל לא מעט המלצות ומוניטין בתחום זה. על כן, כדאי שתקראו אודות עורך הדין טרם אתם בוחרים בו וכן, כדאי מאוד שתקבלו המלצה מהלקוחות שלו.

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה בתחום, כדאי שתכירו את משרד עורך דין עו"ד אלון שליכטר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here