קרדיט Canva

משכנתא היא ללא ספק ההלוואה הגדולה ביותר שניקח במהלך חיינו בדרך כלל. היא גם לרוב תשמש לצורך רכישת דירה, כאשר לעתים יהיה מדובר בדירה להשקעה ולאו דווקא למגורים. משכנתא לכל מטרה היא משכנתא מהסוג הכללי, כזו שיכולה להינתן לצורך רכישת דירה או לצורך איחוד הלוואות, סגירת התחייבויות אחרות לצורך צמצום הוצאות או אפילו לצורך שיפוץ הדירה. על מנת לקבל משכנתא המתאימה לתנאים שלכם ומסלול אטרקטיבי במיוחד אנו ממליצים בחום לפנות אלינו בחברת פתרונות U4 ונשמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם בהליך.

משכנתא לכל מטרה לצורך רכישת דירה

המשכנתא הפופולרית ביותר היא זו שאנו לוקחים על מנת לרכוש דירה. לרוב זה יהיה למטרת רכישת דירה למגורים. עם העלויות של דירות כיום בישראל ויוקר המחיה המדובר, קשה מאוד לחסוך כסף ולהגיע לדירה ללא משכנתא, במיוחד עבור זוגות צעירים שחוסכים כבר כמה וכמה שנים ולא מצליחים להתקרב אפילו לחצי ממחיר הדירה. כדי לרכוש דירה אותם אנשים מבקשים משכנתא לכל מטרה או משכנתא לרכישת דירה. פניה ישירה אל הבנק תפגיש אתכם עם יועצי המשכנתאות של הבנק שיגידו לכם "מה הכי טוב עבורכם". הבעיה היא שהם עובדים של הבנק ולכן נוטים לשרת את האינטרסים של המעסיק שלהם ולא שלכם. יועץ משכנתאות חיצוני או ייעוץ עם הצוות המקצועי של פתרונות U4 יסייע לכם לכוון למשכנתא הטובה ביותר עבורכם, כזו שתתאים גם בשנים הבאות ותוכלו לעמוד בהוצאות שלה ולשמור על איכות חיים שהתרגלתם אליה.

מה חשוב לשים לב בעת נטילת משכנתא לכל מטרה?

  • גובה הריבית – כיום משכנתאות בנויות מתמהיל של 2-3 מסלולי החזר. שימו לב היטב לריביות המוצעות לכם שישפיעו על הסכום הסופי של המשכנתא שתחזירו לאורך זמן. אם יש לכם דירוג אשראי טוב תוכלו להתמקח על מסלול טוב יותר.
  • סעיף יציאה – הכוונה היא לתשלום יתרת המשכנתא שלכם ללא עמלה או עם עמלה נמוכה ככל האפשר. אם לאחר X שנים לפתע תרוויחו סכום מפתיע מהלוואה, ירושה או פתיחת קופות החיסכון שצברתם לאורך השנים, ודאו כי תוכלו לחסל את המשכנתא ללא עמלה מוקדמת.
  • גובה ההחזר החודשי – מורכב מהריבית והקרן המושפעים גם ממועד תחילת ההחזר ואורך תקופת המשכנתא.

חייגו עוד היום >> 050-8371552

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here