איך עושים קידום אתרים?

איך עושים קידום אתרים?
מקור pixabay

קידום אתרים אורגני הוא תחום טובעני, מורכב וכזה הדורש תשומת לב רבה לעשרות רבות של פרמטרים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל. למעשה פי רבים מדובר במלמעלה מ-200 פרמטרים שונים המשפיעים על ציון האיכות/הסמכות/איך שתקראו לזה – של האתר בגוגל ומה שקובע את הדירוג שלו ביחס לאתרים אחרים. מקדם אתרים מקצועי דואג לבצע עשרות פעולות לאורך עבודת הקידום ומסייע לאתר לבצע את ההתקדמות הנדרשת בגוגל על ידי ביצוע התאמות שונות, שיפור חוויית משתמש, בניית מערך קישורים לאתר ועוד. לא נוכל בכתבה זו לסקור את כל מה שמקדם אתרים עושה כדי לקדם אתר אולם הנה כמה פעולות חשובות שאתם לא רוצים לפסוח עליהם.

בחירת ביטויי המפתח הנכונים לקידום:

הבסיס של כל עבודת קידום אתרים תהיה קודם כל בחירת מילות המפתח הנכונות לקידום. בתחילה מבצעים חקר מילות מפתח (ניתן להיעזר בכלי מילות המפתח של גוגל עבור זה) ומשם מכינים רשימה של ביטויים פוטנציאליים לקידום. בודקים את כמות התוצאות ומידת התחרות שלהם במנוע החיפוש עצמו ומכינים טבלה עם נתון זה ונפח החיפוש החודשי של כל ביטוי. לבסוף מסננים את הרשימה בהתאם לכמות הביטויים הראשונית שאנו רוצים לקדם ובהתאם לכך נבסס עליהם את יתר העבודה.

אופטימיזציה ובניית היררכיית תוכן באתר:

השלב הבא יהיה לבנות את היררכיית התוכן באתר. כלומר לסדר תפריטים, קטגוריות, אזור בלוג למאמרים וכו'. את הביטויים החשובים ביותר נכלול בדרך כלל כאחד העמודים בתפריט הראשי או מקסימום בתפריט קטגוריות בדרגה אחת פחות מאלה המופיעים בתפריט לעיני כל. לדוגמה אם קידום אתרים הוא אחד הביטויים שחברת פרסום רוצה לקדם אז יכול להיות שהיא תכלול בתפריט את הביטוי "שיווק ופרסום" והגולש בהצבת העכבר על הקטגוריה יגלה רשימה של שירותי שיווק ופרסום שהחברה מספקת, ביניהם קידום אתרים. לאחר מכן יש לבצע אופטימיזציה והתאמות שונות לתוכן הקיים באתר. אופטימיזציה זו מבצעים גם במהלך חודש העבודה על האתר ומבצעים התאמות בכל חודש.

שיפור חוויית המשתמש והתאמה רספונסיבית:

גוגל רוצים להעניש לגולשים שלה חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. לכן היא מעודדת קידום של אתרים המציעים חוויית משתמש ברמה גבוהה, לדוגמה: אתרים בעלי מהירות טעינה מהירה של האתר, אתרים עם תוכן טוב ואיכותי שהרבה נוטים להגיב לו ולשתף אותו, אתר המותאם רספונסיבית לגלישה במובייל ובמסכים שונים ועוד.

בניית קישורים פנימיים וחיצוניים:

רבים נוטים לזלזל בקישורים הפנימיים אולם רק סידור נכון של קישורים פנימיים בין עמודי האתר יכול לסדר לכם בוסט קטן במעלה התוצאות. מרבית המתחרים שלכם לא יעשו את זה כיוון שהם גם מזלזלים בחשיבות של קישורים פנימיים ולכן יש לכם הזדמנות נהדרת לצבור יתרון עליהם. קישורים חיצוניים יהיו קישורים המקשרים מרחבי הרשת אליכם. אלה חשובים מאוד מכיוון שהם כמו המלצות בעיני גוגל לכן קישורים טובים מאתרים איכותיים יכולים לסייע לכם משמעותית לקידום האתר שלכם.

מאמרים נוספים
רשת יתושים שקופה? זה באמת קיים – ואפילו עובד טוב יותר מרשת רגילה!
לבעלי בתים שנמאס להם מהצלליות האפרפרות על חלונות הבית, מרשתות...
השכרת פיגומים: למה לא מתפשרים על בטיחות?
כשזה מגיע לשימוש בפיגומים – אין מקום לקיצורי דרך. כל...
קידום אתרים אורגני בגוגל: למה האתר שלכם לא מתקדם למרות שהתוכן מעולה?
עבור בעלי אתרים רבים, השקעה בתוכן הפכה כבר לשגרה. הם...
למה השתלת גבות היא ההשקעה הכי חכמה שתעשו השנה?
האם חשבתן פעם כמה זמן מצטבר אתן משקיעות בהתעסקות עם...
איך מצילים בית מתהליך מימוש משכנתא? אסטרטגיות יצירתיות להתמודדות עם משבר משכנתא
הידיעה שהבנק עומד לממש את המשכנתא יכולה לטלטל עולמות. פתאום,...
עורך דין קניין רוחני: מה ההבדל בין רעיון מבריק לבין החמצתו?
יש רגעים בחיים שבהם צצה הברקה. רעיון לעסק מהפכני, אפליקציה...
מדריך מקיף למוצרי רכב: שמן גיר מחיר, שמן מנוע 10w40, ו-צמיגי דנלופ
בעולם הרכב, שמירה על רכיבים איכותיים הכרחית לתפעול תקין ובטוח....
טיפוח נכון מתחיל במוצרים הכי טובים שיש
כל אישה רוצה לעמוד מול המראה ולאהוב את מה שהיא...
בור שומן
בור שומן ידוע גם בשם "מפריד שומנים". מדובר על מתקן...
איך עושים מודיעין עסקי
הנגישות הרבה למידע בכל נושא והרשתות החברתיות הופכות היום את...
דילוג לתוכן