בכל תקופה לאורך ההיסטוריה נוכחנו לגלות שינויים עיצוביים מודרניים יותר בכל פעם העדכניים לאותה תקופה. שינויים אלו שיתפו מוצרים חדשים, עיצובים חדשים לגינה ובכל פעם הפכה הגינה מחלקה שולית לחלקה שהעיצוב שלה הוא המשך ישיר לעיצוב הבית שלנו והשימוש בו. בגינה אנו יכולים לשבת, לשחק, לגדל בעלי חיים וכמובן לאחסן דברים. מה שתמיד היה ותמיד יהיה בגינות הוא המחסן. כיום יש סוגים רבים יותר מאשר בעבר וגם מבחר עצום של גדלים, איכויות ומחירים, אולם השימוש במחסן תמיד היה חיוני וכך גם היום. כך שאם יש לכם גינה, מחסן לגינה הוא הדבר שאתם זקוקים לו.

מדוע יש בכל גינה מחסן כיום?

לכל משפחה יש כיום חפצים שהם אינם צריכים או כלי עבודה שצריך לאחסן או אפילו אופניים של הילדים שאינכם רוצים בשטח הבית. כל אלה ועוד יהיו מוגנים יותר בתוך המחסן הממוקם בגינה. מכיוון שאפשר לקנות או לבנות מחסן דקורטיבי שגם ישמש אותנו לאחסון דברים וגם ישתלב היטב בעיצוב הגינה, הרי שתמצאו כיום בכל גינה לפחות מחסן אחד ובהרבה גינות אפילו יותר מחסנים.

איזה סוג מחסן כדאי לבנות/לקנות?

ישנם כמה סוגי מחסנים שאתם יכולים להשתמש בהם. המובילים שבהם הם מחסני פלסטיק, עץ או מתכת. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו כמובן ואתם רוצים להתאים את סוג המחסן לצרכים שלכם בלבד. אם אתם רוצים מחסן מבודד מפני חום וקור או מתנאי מזג האוויר לכו על מחסן עץ או פלסטיק איכותי. אם אתם רוצים משהו זול יותר שרק תוכלו לזרוק אליו את כל הדברים שאינכם יכולים להיפרד מהם מביתכם אז תוכלו לקנות מחסן מתכת. אם אתם רוצים מינימום של תחזוקה הרי שמחסני מתכת ופלסטיק גם כן יכולים להתאים עבורכם. אם אתם מחפשים מראה כפרי ודקורטיבי יותר בנו מחסן מעץ.

כמה עולה מחסן לגינה?

לכל סוג של מחסן יש יתרונות וחסרונות כפי שאמרנו וכך גם במחירים. לכל סוג של מחסן יש מחיר שונה בהתאם לחומר שבו אתם משתמשים, לעלויות הבנייה של המחסן, לרמת המורכבות שלו, למיקום שבו מתקינים אותו ולגודל שלו. מחסן יכול לעלות לכם כמה מאות שקלים ויכול להגיע גם לכמה אלפי שקלים. לפני הזמנת מחסן או קניית חומרי הגלם – בדקו תחילה את המידות של המקום בו הולך להיות המחסן, רשמו לעצמכם את הצורך שבו ורק אז החליטו איזה מחסן שאתם צריכים. אם אתם הולכים לאחסן בו פריטים שעשויים להיערך עם השמש והחום לאורך זמן – כמו כלי עבודה חשמליים למשל הרי שאתם רוצים להשקיע מעט יותר במחסן ולחסוך את הבלאי של המוצרים. וזוהי רק דוגמה אחת כמובן.

המומלצים שלנו:

מחסן גינה מתכת

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here