התוכן הוא החלק הכי חשוב באתר שלכם. הוא זה שנותן את הערך לגולשים שלכם, הוא זה שהרובוט של גוגל קורא כדי לדעת במה האתר עוסק והוא זה שאחראי על פרמטרים רבים אחרים באתר שלכם. התוכן הוא זה שמניע את הגולש לפעולה ובהתאם לאיכותו ולמשמעות שלו הגולש גם יבצע פעולות כמו השארת פרטים באתר, ביצוע רכישה, שיתוף של האתר ופרסומו ברשתות החברתיות, השארת תגובות והגדלת המעורבות ועוד. לא צריך להיות כותב ענק כדי ליצור תוכן מעניין, רלוונטי וטוב עבור הגולשים שלכם וגם לא עורך לשוני כדי שהוא יהיה בשפה גבוהה במיוחד. מספיק שהוא יהיה  בגובה העניים של הגולש הממוצע ומספק צורך מסוים.

הספקת מענה לצורך:

הצעד הראשון להכנת מאמר איכותי בעל תוכן מעניין יותר הוא הספקת מענה לצורך. מה הכוונה? הכוונה היא שבכל תחום יכולים להיות נושאים רבים שאנשים רוצים ללמוד עליהם ולדעת עוד. אם אתם מזהים את הצורך – אתם יכולים לכתוב על כך מאמר. כך למשל – אם האתר שלכם עוסק בשיפוצים, אתם משערים לעצמכם שחלק מהקהל שלכם ירצה אולי לחסוך כסף כדי לנסות לתקן משהו בעצמם, אז תוכלו להכין מאמר "עשה זאת בעצמך" לטיפול בתקלה מסוימת. על פניו אתם עשויים לחשוב שזה יפגע לכם בהכנסה אבל זה בדיוק ההיפך. הלקוחות רק יעריכו אתכם ואת המידע בעל הערך שאתם נותנים להם ויחזרו אל האתר שלכם בכל פעם שהם יצטרכו מענה דומה. כאשר הם יתקלו בתקלה שהם לא יצליחו לתקן אותה לבד הם יסמכו עליכם ברמה כזו שהם יצרו אתכם קשר ויזמינו את שירותי התיקון והשיפוץ שלכם.

מבנה מסודר של מאמר:

למבנה המסודר של המאמר יש חשיבות עליונה לנוחות הקריאה של התוכן ולא באופן ישיר לרמת העניין של התוכן עצמו. אולם, שימו לב כי על מנת לשמור על מאמר שמעניין ונעים לקרוא, יש צורך לשמור גם על מבנה מאמר תקין.

החשיבות של הכותרות במאמר:

על מנת להפוך את המאמר שלכם ליותר מעניין כדאי לשים דגש גדול על כותרות מעניינות, החל מהכותרת הראשית של המאמר שתצוד את עיניו של הקורא וכמובן תהיה קשורה לתוכן עצמו ועד לכותרות המשנה שקוראים המרפרפים עם העיניים על התוכן יוכלו לקרוא רק את החלקים שבאמת מעניינים אותם.

איך להגדיל את הערך?

אפשרו לאנשים לקבל מתנה מסוימת תוך כדי או בסוף המאמר. הובילו אותם למאמרים אחרים באותה קטגוריה באתר שלכם. הוסיפו תמונות ואינפוגרפיקה למאמרים שלכם וקשרו לעמודים אחרים באתר שלכם מתוך ביטויים רלוונטיים במאמר על מנת לספק מידע נוסף בצורה מהירה לגולש.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here