פוטושופ היא תכנת גרפיקה מוכרת בכל רחבי העולם אשר נעשה בה שימוש יומיומי במיליוני משרדים ועסקים בכל יום בארץ ובעולם. בעלי מקצוע רבים עובדים עם פוטושופ: מאדריכלים ועד מעצמים גרפיים, ממנהלי אתרים ועמודים עסקיים באינטרנט ועד מהנדסים ואנימטורים. את הכלים הבסיסיים בפוטושופ כל אחד יכול ללמוד עם קצת התעסקות עם התוכנה וכמה הדרכות, אולם את כל הניואנסים הקטנים והאפשרויות של התכנה וכמובן מה תעשו אתה בפועל – זה כבר תלוי בכם, ביצירתיות שלכם ובזמן שתשקיעו בעבודה עם התכנה. ללמוד פוטושופ הוא עניין של התמדה ויצירתיות.

כמה זמן לוקח ללמוד פוטושופ?

את הכלים לעבודה בפוטושופ תוכלו ללמוד בדרך כלל תוך 20-30 שעות לימוד, בין אם אלה אקדמאיות או באמצעות מדריכים וסרטונים באינטרנט. את ההתמקצעות בכלים ובכלל בתחום זה יכול לקחת לכם בין כמה חודשים לכמה שנים כדי להגיע לרמה גבוהה שתשרת אתכם נאמנה בעבודה בתחום בין אם כשכירים ובין אם כעצמאיים.

מה לומדים בקורס פוטושופ?

לימוד פוטושופ מתחלק לרמה בסיסית ורמה מתקדמת. ברמה הבסיסית אתם תכירו כמה מהכלים הבסיסיים של התכנה, לרבות כלי חיתוך, שינויי צבע, שינוי פונטים, משחק עם הגדלים של הטקסט והאובייקטים השונים ועוד. בדרך כלל מי שלומד פוטושופ רק ברמה הבסיסית שלו יכול לעשות שימוש בידע הזה ובתכנה לדברים פשוטים כמו ניהול עמוד פייסבוק, ניהול אתר, העלאת תמונות של מוצרים לאתר או תמונות נושא לפוסטים וכד'. נושאים מתקדמים יותר של פוטושופ כמו סוגי הגדלים של עבודות גרפיות, יצירת לוגו וצורות שונות מאפס, ניהול שכבות ותיקיות של עבודה, עיבוד או צריבה של תמונות ועוד פונקציות שונות ומתקדמות – ילמדו אלה הרוצים להתמקצע בתחום ולהפוך אותו למקצוע של ממש.

האם אני יכול ללמוד פוטושופ לבד מהאינטרנט?

התשובה היא כמובן שכן. ילדים מגיל קטן היום שיש להם חיבור לאינטרנט כבר מתחילים ללמוד תכנות, עיצוב גרפי ומקצועות שונים אותם ניתן ללמוד בחינם באמצעות האינטרנט. ישנם גם קורסים בתשלום שהם מתקדמים יותר כמובן, אולם זו בחירה שלכם אם להוציא על זה כסף כיוון שתוכלו ללמוד את הכול בחינם באינטרנט. אם אתם רוצים תמיכה או מסגרת לימוד מסוימת הרי שקורס בתשלום, פרונטלי או באינטרנט יהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם. בכל מקרה וודאו כי הקורס מכיל שיעורי בסיס לעבודה עם התכנה כיוון שללא הבסיס תתקשו להבין את יתר העבודה. אל תמהרו ללמוד את הכול ביום אחד כי דורש זמן להתמקצע ולהכיר היטב את התכנה ולתת ליצירתיות שלכם לצאת לידי ביטוי עם הכלים שתכירו.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here