איך לשדרג ולעצב דירה ישנה או סטנדרטית בעלות נמוכה?
מקור רותם יעקב מעצבת פנים

מקום מגורינו הוא המבצר שלנו, המקום בו אנו מוצאים מפלט ובטחון, מבלים עם האהובים עלינו, ומבלים את רוב שעות הפנאי שלנו וכמובן ומקום בו אנו מוצאים תמיד שלווה לאחר יום עבודה מפרך. לכן השאיפה לבית יפה, נעים מיוחד ומזמין רק הולכת וגוברת בשנים האחרונות. אך לצערנו יוקר המחיה הישראלי לא למאפשר לרוב המשפחות הצעירות לרכוש את בית חלומותיהם והם נאלצים להתפשר על דירות ישנות או דירות קבלן סטנדרטיות. אך אין הדבר אומר כי בעלי הדירות הישנות והסטנדרטיות לא יוכלו ליהנות מדירה מיוחדת, משודרגת יפה ונעימה. שוחחנו עם מעצבת הפנים המובילה רותם יעקב על מנת לקבל טיפים לשדרוג ועיצוב דירה ישנה וסטנדרטית בעלות נמוכה.

קיר כוח- עיצוב קיר כוח יכול להקפיץ ולשדרג לכם את הדירה בצורה משמעותית ובעלות נמוכה יחסית. בחרו קיר אחד בחלל הדירה אותו תרצו להדגיש משאר הקירות, צבעו אותו בצבע שונה משאר הקירות או השתמשו באפקטים עיצובים לקירות כגון: קיר בריקים, שימוש בעץ, טפטים מיוחדים וכדומה.

שדרוג המטבח- ניתן לשדרג את המטבח בעלות נמוכה יחסית מבלי להחליף את ארונות המטבח, וזאת באמצעות צביעה מחודשת של הארונות. בנוסף תוכלו להחליף את אריחי המטבח ובכך לשדרגו. 

תאורה- שינוי התאורה והחלפתם בגופי תאורה חדישים יותר ישדרגו באופן משמעותי את הנראות החיצונית של הדירה.

אם אתם בעלי דירה ישנה או סטנדרטית ואתם מעוניינים לבצע שינוי ושדרוג בדירתכם באופן מקצועי, מומלץ לפנות למעצבת פנים מקצועית. רותם יעקב הינה מעצבת פנים מקצועית אשר תשמח לסייע לכן. לפרטים נוספים היכנסו לאתר  https://rotem-yaakov.com

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here