קרדיט - tooti-bath.co.il

אם האמבטיה הישנה שלכם הפכה לבלתי שמישה, אל תמהרו להחליף אותה! על ידי חיפוש מהיר של חידוש אמבטיה מחיר החידוש יהיה משתלם הרבה יותר מהחלפת האמבטיה לגמרי. אתם יכולים לשחזר את המראה של האמבטיה שלכם לחלוטין, ועל ידי חידוש מקצועי היא  תחזיק מעמד עוד שנים רבות.

אילו בעיות יכולות להיווצר כאשר ציפוי האמבטיה נפגע?

האמבטיה כבר לא נראית טוב לעין, הציפוי נסדק ומתקלף, ואתם כל הזמן חושבים להחליף אותה? אין צורך למהר לנקוט בצעדים דרסטיים – אמבטיות חדשות הן יקרות, תצטרכו לשלם עבור ההובלה, התקנתן וחיבורן לרשתות הביוב והמים, ויש סיכוי גדול שהחלפת האמבטיה תהפוך לשיפוץ כללי של חדר האמבטיה, מה שיכול להביא להוצאות לא מתוכננות. כדי לחסוך כסף, אתם צריכים לבחון את האפשרות של מציאת שירותי חידוש אמבטיה מחיר נוח.

אם אתם לא בטוחים מתי מומלץ לחדש את האמבטיה ומתי הגיע הזמן להחליף אותה לחדשה, תוכלו לבחון את הבעיות הנפוצות הבאות, אשר מרמזות על הצורך בחידוש הציפוי:

  • הציפוי נעשה מחוספס, נסדק במקומות מסוימים, והאמבטיה איבדה מהמראה האסטטי שלה. במקרה זה יכול להידרש תיקון וחידוש מקומי של הציפוי.
  • האמבטיה החלה לפתח חלודה מהמים, התכסתה בכתמים. יידרש חידוש מלא של הציפוי או הלבשת אמבטיה.
  • על הציפוי ליד פתח הניקוז הופיע כתם חלוד, שאינו ניתן לשטיפה. זה קורה בגלל שהמים עומדים ולא נשטפים לחלוטין לפתח הניקוז. ניתן לפתור את הבעיה בשתי דרכים: תיקון מקומי של הכתם והתקנת האמבטיה בזווית הנכונה, או התקנת הלבשת אמבטיה בשיפוע הרצוי.

חידוש אמבטיה מחיר ודרכי פעולה פופולריות

אם אתם מחפשים עבור חידוש אמבטיה מחיר הוגן, אל תוותרו על פניה לאנשי מקצוע מומחים בעלי ניסיון רב במתן שירותי שיפוץ אמבטיות, אשר יכולים להציע לכם מספר שיטות חידוש לציפוי הישן של האמבטיה שלכם:

– תיקון נקודתי;

– ציפוי של אקריליק;

– הלבשת אמבטיה.

לכל אחת מהשיטות הללו יש מאפיינים משלה, יתרונות וחסרונות שעליכם לדעת עליהם לפני שחזור הציפוי.

תהליך הכנת האמבטיה לפני חידוש הציפוי

לפני מריחת ציפוי אקריליק יש צורך בעבודת הכנה לבסיס האמבטיה. אם המשטח הפנימי של האמבטיה סדוק או מתקלף, יש צורך להסיר את הציפוי הישן כדי לאפשר מריחת חומר אחידה ומדויקת על דפנות האמבטיה. ניתן להשתמש בנייר זכוכית לשיוף הדפנות או בחומרי הסרה מיוחדים. לאחר מכן יש לשטוף את האמבטיה ביסודיות ולייבש אות היטב לפני מריחת החומר.

בעת הלבשת האמבטיה אין צורך בהסרת הציפוי בצורה יסודית. את ההלבשה מקבעים בעזרת דבק עמיד. למרות שההלבשה מורידה משטח אמבטיה, זה הוא פתרון יעיל, נוח ומשתלם במיוחד לחידוש אמבטיה.

אם אתם מעוניינים לחד שאת האמבטיה שלכם, אבל לא בטוחים איזו מהשיטות תתאים לכם ותעמוד בהגבלות התקציב שלכם, תוכלו לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד מחברת תותי אמבטיות. מהיום כבר  אין צורך להוציא אלפי שקלים על אמבטיה או כיור חדש כאשר חברת תותי אמבטיות מספקת את הרמה הטובה ביותר בתחום שיפוץ ותיקון כלים סניטריים. אם תרצו להעניק לאמבטיה שלכם חיים חדשים, הצוות המקצועי של תותי אמבטיות ישמח לעמוד לשירותכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here