היום יותר ויותר אנשים אוהבים לבצע רכישות באמצעות האינטרנט. מלבד האפשרות לעשות השוואת מחירים, הרי שהרבה יותר קל ונוח לקנות אונליין, כשמוצאים את המחיר הטוב ביותר, מקבלים את המפרט המלא על המוצר, אפשר לבחון מוצרים בנחת ללא לחץ של זמן או מוכר שעומד על הראש וכמובן ליהנות בדרך כלל ממבחר הרבה יותר גדול מזה שיש בחנות. לאחר שבחרנו מה שאנחנו רוצים, נגהץ את כרטיס האשראי והמוצרים יישלחו אלינו הביתה. אין ספק כי מדובר בדרך נפלאה לרכוש דברים בנחת ובצורה יעילה ונכונה, אולם בעלי החנויות לא פעם נתקלים בקשיים לזכות באמונם של הגולשים ולהפוך את החנות לפופולרית, כלומר לשפר המרה בחנות שלהם.

אמון שווה מכירות – אז איך משפרים את זה?

אם החנות שלכם לא תהיה אמינה או לא תיראה כך כלפי חוץ, הרי שלא משנה גם אם תהיו האנשים הכי כנים ואמינים עלי אדמות, אף אחד לא יסמוך עליכם ולא יקנה מכם. באינטרנט ההתנהלות היא שונה. ללקוח יש כמה שלבים שבהם הוא יכול להתרשם מכם. כשהוא נכנס לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק או לאתר שלכם בפעם הראשונה הוא מתרשם מכם לראשונה. אין תחליף לרושם ראשוני. בהמשך ייתכן והוא יירצה לעקוב אחריכם מעט ולעקוב אחר הפוסטים הבאים שלכם בפייסבוק, לקרוא קצת מאמרים באתר שלכם או לקבל מכם מיילים ולהצטרף לתפוצה שלכם. לאחר זמן מה הוא יסמוך עליכם יותר ואף יוכל לבצע רכישות. כעת, אם הכול ילך כראוי והמוצר יגיע ליעדו בזמן ובצורה תקנית, הלקוח יהיה שבע רצון ויש סיכוי גבוה שהוא ימשיך לקנות.

כדי לשפר את האמון של הלקוחות בכם ובכך את יחסי ההמרה של הגולשים ללקוחות:

  • תוכלו לפתוח ערוץ יוטיוב להעלות סרטונים. סרטונים הן דרך נפלאה של הלקוחות להכיר אתכם קצת מעבר לטקסט שלכם שהם קוראים דרך המסך. הם ירגישו אתכם יותר ויוכלו לסמוך עליכם יותר.
  • תוכלו לאפשר מספר אופציות לשירות לקוחות – יצירת קשר דרך האתר לא מספיקה. השתדלו לשים טלפון שלכם לתמיכה בכל מקום אפשרי (לא בצורה מוגזמת) וכן כתובת של המשרדים/החנות שלכם.
  • תוכלו להציע דוגמיות בחינם בתמורה להרשמה לתפוצה. כך תוכלו להרוויח את האמון שלהם במיילים ברשימת התפוצה לאורך זמן וכן בינתיים יקבלו משלוח הביתה של דוגמית מהמוצרים שלכם בהם יוכלו לבחון את המוצרים וכן להיות רגועים שהמוצר שהם יזמינו אכן יגיע אליהם הביתה.

ניהול חנות אלקטרונית יכול להיות דבר מאוד פשוט ולהניב רווחים נפלאים, אבל לאותם בעלי עסקים שבאמת אכפת להם מהלקוחות שלהם. אם תפעלו בהתאם לתועלות הלקוחות שלכם ולחוויית השימוש שלהם באתר ובמוצרים שלכם תוכלו להגדיל את יחס ההמרה באתר פי כמה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here