איך מארגנים יום הולדת לבנות

הנסיכה של הבית גדלה בשנה, והגיע הזמן לתכנן עבורה מסיבת יום הולדת לבנות שהיא לא תשכח אף פעם. כעת שהיא גדלה בשנה, התחביבים וההעדפות שלה השתנו משנה שעברה, וכעת נותרתם אתם ההורים בהתלבטות גדולה בנוגע לסוג ההפעלות שיהיו ביום הולדתה שמתקרבת בצעדי ענק.

לאחר שבחרתם את המקום בו המסיבה תיערך, הזמנתם המון קישוטים ואקססוריז וגם השקעתם בעוגה ענקית, צבעונית ומתוקה עליכם להחליט איזו אטרקציה תהיה במסיבה שתפעיל את ילדת יום ההולדת וכל חברותיה, כך שהן יעברו יחד כמה שעות של כיף והנאה במהלך המסיבה.

אין ספק כי היצע ההפעלות והאטרקציות עבור ימי הולדת לבנות הוא גדול ומגוון, וכדי שלא תצטרכו להתלבט יותר מדי ריכזנו עבורכם כמה המלצות להפעלות מיוחדות ושוות במיוחד שילדתכם תהנה מהן מאוד:

יום הולדת של יצירה

בנות אוהבות ליצור דברים מיוחדים ויפים במו ידיהן. אם גם ילדתכן אוהבת לבלות את זמנה הפנוי בכנה של יצירות שונות ומקוריות, מומלץ להזמין עבורה מפעילה מקצועית שתגיע למסיבה כדי לערוך סדנת יצירה איכותית ושווה במיוחד, עם המון יצירות אהובות ויפות שהילדה וחברותיה יוכלו להכין יחד.

ניתן למצוא סדנאות יצירה של שזירת פרחים בה הילדות יכינו המון אביזרים ותכשיטים מפרחים צבעוניים, סדנת עיצוב תכשיטים ממגוון חומרים מיוחדים שיישארו עם הבנות למזכרת גם אחרי המסיבה, סדנת תפירה של בובות, כריות, כיסויים לטלפון ועוד מגוון ענק של סדנאות יצירה חווייתיות במיוחד.

יום הולדת עם המון סטייל

אם גם ילדתכם מבלה שעות רבות מול המראה, מנסה מעט מהאיפור של אמא שלה ומתעניינת מאוד באופנה וסטייל – ארגנו לה מסיבת יום הולדת אופנתית במיוחד, שהיא לא תשכח לעולם. ביום הולדתה זו ההזדמנות להעניק לה חופשיות, ולאפשר לה להתאפר ולהתגנדר כמו שהיא חולמת לעשות כבר זמן רב.

יחד עם חברותיה היא תלבש את מיטב הבגדים והשמלות האופנתיות שהמפעילה של האטרקציה תביא עימה, תתאפר בעמדת האיפור כמו שהיא אוהבת, תתפנק בעמדת טיפוח עם המון לקים צבעוניים וגם תצעד על מסלול דוגמנות ממש כמו בהפקת אופנה אמיתית.

נסיכה ליום אחד

החלום הגדול של ילדת יום ההולדת הוא להרגיש כיצד זה להיות נסיכה כמו באגדות?  אין ספק כי היא תשמח במיוחד לחגוג את המסיבה החגיגית שלה בהפעלה קסומה, שבה היא תתחפש לנסיכה אמיתית ותקבל את מלוא תשומת הלב כמו שמקבלות נסיכות אמיתיות.

המפעילה של יום ההולדת תגיע עם כל הציוד והאבזור הנדרש, כדי להעניק לילדה את התחושה של נסיכה ליום אחד. כל הילדות במסיבה יתחפשו יחד עם ילדת יום ההולדת, ויחד הם יעברו הפעלות ומשחקים מהנים במיוחד באווירה קסומה ומיוחדת כמו שיש באגדות המוכרות.

אם ילדתכם אוהבת במיוחד נסיכה מסוימת מהסיפורים כמו סינדרלה, שלגיה או אלזה – מומלץ לברר מבעוד מועד עם המפעילה שיש ברשותה את התחפושות הרצויות, וכך היא תגיע להפעלה עם הציוד הנדרש וכל קונספט ההפעלה יהיה בהתאם להעדפותיה של הנסיכה שחוגגת את יום ההולדת.

עוד המלצות על ספקים להפעלות תמצאו בפורטל קרמל – https://www.karamel.co.il/

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here