איך מעצבים מרפסת או גינה בסטייל?
מקור https://ugan.co.il

גינה או מרפסת הם חללי החוץ בביתנו. בחללים אלו אנו יכולים לשבת לבד או עם חברים באוויר הפתוח, ליהנות מאוויר צח, נוף ומראה השמיים. יתרון משמעותי נוסף הוא האפשרות להימנע מעשן בפנים הבית. למשל בעבור הציבור מעשני הסיגריות ניתנת האפשרות לעשן מבלי להכניס את עשן הסיגריות לפנים הבית, לאפשר לחברים מעשנים לעשן בבית, ואף לארגן ארוחות ברביקיו. אך יחד עם יתרונות אלו אנשים רבים לא מטפחים את מרפסות ביתם או גינתם, וגם כאשר הינם מעוניינים לנצל חלל זה לצרכי פנאי וישיבה אינם יודעים כיצד להתחיל. במיוחד בשבילכם הכנו מדריך קצר הכולל טיפים לעיצוב החלל החיצוני בסטייל:

  1. בחירת סגנון עיצובי- גם לחלל החוץ ניתן לבחור סגנון עיצובי. כך למשל אפשר לבחור בסגנון וינטג' (הכולל עציצים בכלי וינטג' כאדניות, כיסאות ושולחנות בסגנון וינטג') , יווני (ריהוט בצבע כחול רויאל, שימוש של פסיפס ופרחים סגולים, אדומים, וורודים) או עיצוב  מודרני (אדניות מתכת שחורה וריהוט חוץ בסגנון נקי) וכדומה. בחרו סגנון עיצובי אחד ושמרו על קו עיצובי אחיד. 
  2. פרופורציות נכונות- אחת הדכים המרכזיות לא ליצור תחושת עומס במרפסות או גינות היא באמצעות התאמה פרופורציונאלית של ריהוט החוץ לחלל החוץ.
  3. תאורת חוץ- השתמשו בתאורת חוץ מיוחדת כגון עששיות לד, מחרוזת נורות קטנות, וכן נרות. אלו יוסיפו אור, יופי וחום, לחלל החוץ בביתכם.
  4. אל תחסכו בריהוט הגן- מערכות הישיבה והשולחנות הן משמעותיות בכל הנוגע לעיצוב חלל החוץ בבית. בחרו בריהוט גן יפה ואיכותי.  

בחירה נכונה של ריהוט גן

על מנת לבחור ריהוט גן איכותי ויפה אתם מוזמנים להיכנס לאתר של חברת ugan ולהתרשם מהמגוון הקיים. https://ugan.co.il

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here