קרדיט - freepik.com

כשאומרים שמתקינים דלתות פנים ללא משקוף, מתכוונים לרוב לדלתות נסתרות. למעשה, יש להן משקוף, אך הוא אינו נראה לעין, והדלת מתמזגת למעשה עם פני הקיר. כמו כן, דלתות ללא משקוף יכולות להיות דלתות הזזה או דלתות אקורדיון מתקפלות. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לחדש את הדלתות הללו? האם החלפת דלתות פנים ללא משקוף יכול להיות פתרון אפשרי?

החלפת דלתות פנים ללא משקוף מסוגים סוגים

כאשר שוקלים את האפשרות של החלפת דלתות פנים ללא משקוף, יש לקחת בחשבון כי מדובר בסוגים שונים של דלתות פנים. האפשרות הנפוצה ביותר היא דלתות אקורדיון. החלקים העיקריים של דלת פנים זו הם האלמנט העליון להתקנת פרופיל הדלת, האלמנטים הצדדיים לאבטחת הדלת בצד אחד והתקנת המנעול בצד השני. עיצוב זה אינו כולל התקנת משקוף מן המניין. היתרון הגדול של דלת אקורדיון הוא היכולת להתאים את הדלת לכל גודל של פתח.

אפשרות נוספת עבור התקנה או החלפת דלת ללא משקוף היא דלת הזזה, אשר יכולה הליפתח בשני אופנים, או על ידי נסיעה במסלול לאורך הקיר, או להיפתח לתוך פתח נסתר בתוך הקיר. גם בשני המקרים הללו אין צורך להתקין משקוף סטנדרטי לדלת פנים. דלת הזזה אשר נפתחת לתוך פתח נסתר בקיר יכולה להיות עשויה מעץ או MDF. אבל הגימור יהיה כזה שהדלת תתמזג עם הקיר מבלי להדגיש את הפתח. זוהי אחת מטכניקות העיצוב המודרניות והעדכניות ביותר. יש להן מסגרת נסתרת המאפשרת להתקין את הדלת באותו מישור עם הקיר, מבלי אלמנטים בולטים.

איך מתבצעת התקנה והחלפה של דלת ללא משקוף?

דלת נסתרת ללא משקוף שונה מדלת צירים רגילה בכך שיש לה מסגרת אלומיניום נסתרת. מבנה האלומיניום מותקן בקיר ומכוסה ביריעת גבס. הודות לכך, הדלת הנסתרת מתמזגת לחלוטין עם הקיר בעת פתיחת. כאשר אתם מתעניינים בתהליך של החלפת דלתות פנים ללא משקוף יש לקחת בחשבון כי לא מדובר בדלת רגילה, וכי הדלת הותקנה בעת ביצוע שיפוץ. כדי להתקין או להחליף בהצלחה דלת נסתרת, חשוב שהקירות יהיו מפולסים. הדלת והקיר חייבים להיות באותו מישור. המסגרת הנסתרת מותקנת במהלך השיפוץ, לפני גימור הקירות. לכן, חשוב לפנות לאנשי מקצוע מומחים בתחום, שיכולים לבצע את תהליך החלפת דלתות פנים ללא שקוף מבלי לפגוע בקיר, במסגרת הקיימת ולגרום לנזק למנגנון הדלת.

היתרונות של התקנת דלת נסתרת

להתקנת דלת נסתרת ללא משקוף יש יותר מיתרון אחד, והם:

התמזגות עם הקיר. ניתן להתקין דלתות אלו בפתחי חללים שלרום תרצו להסתיר, כמו חדרי הלבשה, מזווה, חדרי אמבטיה ועוד.
גדלים קומפקטיים. כיוון שלדלת כזו אין משקוף מסורתי, ניתן להתקין אותה בפתחים צרים, שבהם כל סנטימטר חשוב.
אפשרות לפתחים לא סטנדרטיים. בנוסף לפתחים צרים, דלתות נסתרות מתאימות גם לפתחים רחבים וגבוהים.
חסכון במקום. מאחר והדלת 'נוסעת' על המסילות ונבלעת בתוך הקיר, אתם חוסכים במקום יקר, כאשר אין צורך לפתוח את הדלת על צירים. גם בחדרי ממד דלת נסתרת יכולה להחליף את דלת המתכת הכבדה. דלת פנים לממד תוכלו להתקין על משקוף קיים, ולחסוך את הצורך בשימוש בדלת המקורית הכבדה.
לפרטים נוספים על התקנה או החלפת דלת פנים ללא משקוף וניצור מירבי של חלל הבית שלכם, צרו קשר עם הצוות המקצועי של חברת דלתות בכר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here