איך מעצבים משרד ביתי?
מקור pixabay

בזמן תקופת הקורונה רבים עברו לעבוד מהבית, בנוסף נותני שירות נוספים כמו מעצבי פנים, מעצבים גרפים ועוד עצמאים החליטו לקבע את משרד ביתם בחלל הבית. רבים שואלים כיצד מעצבים משרד ביתי באופן אשר יהיה נוח וגם מרשים עבור הלקוחות הפוקדים אותו. כאן נענה על השאלה הזאת.

  1. שולחן יפה ונוח- אם עבודתכם כוללת שעות מרובות ואף קבלת קהל חשוב לבחור שולחן מחומרי גלם איכותיים כגון עץ מלא ומתכת עמידה. שולחן ישן ולא יציב גם ישדר חוסר הצלחה עבור לקוחותיכם וגם לא יהיה נעים עבורכם.
  2. כיסא- כאשר אנו בוחרים כיסא משרדי חשוב לבחור בכיסא איכותי ונוח, ראשית גם כאן כמו השולחן כיסא בלוי ולא נוח משרדים חוסר הצלחה בעבור הלקוחות, שנית כיסא איכותי חשוב מאוד עבור בריאותכם. מומלץ לרכוש כיסא רחב דמוי עור לקבלת מראה מרשים.
  3. קיר כוח- בדרך כלל משרד ביתי ממוקם בחדר אחד או חלל קטן, לכן צביעת כל קירות החדר יכולה להכביד ו"לסגור" את חלל העבודה. לקבלת מראה מרשים ונעים לעין רצוי לבחור קיר אחד, לצבוע ולעצב אותו בגוונים וצבעים נעימים ומרגיעם (דוגמא ירוק ומנטה) ועל קיר זה להוסיף מדפים ועציצים.
  4. מומלץ להוסיף אלמנטים של עץ- על מנת לתת תחושב מרגיעה.

קנייה של ריהוט משרדי

הכל הקשור לקנייה של ריהוט משרדי רצוי לרכוש ריהוט איכותי מחומרי גלם איכותיים. חברת קיוביק מספקת ריהוט משרדי לחללים משרדיים ופרטיים https://qbic.co.il

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here