credit: canva

ענייני ירושות וצוואות הם לא תמיד עניינים פשוטים. בכדי להתנהל בכל התחום של ירושות וצוואות בצורה יעילה, חשוב תמיד לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה הבקיא בתחום. עורך דין מעין זה יכול לסייע בעריכת צוואה בצורה מדויקת ונכונה על מנת שהיא תוכר כבעלת תוקף כאשר האדם יפטר מהעולם, הוא יכול לסייע ליורשים להוציא צו קיום צוואה, בכדי לממש צוואה בפועל או להגיש בקשה לצו קיום ירושה במידה והמנוח לא הותיר צוואה אחריו, הוא מסייע בעריכת הסכמים בין יורשים, בהגשת התנגדות לצוואה ועוד. מכיוון שתפקידיו של עורך דין מעין זה הם כל כך חשובים, הרי שיש לבחור אותו בקפידה ואין להקל ראש בבחירתו.

כיצד בוחרים עורך דין ירושות וצוואות

כיום ניתן למצוא לא מעט עורכי דין העוסקים בתחום ירושות וצוואות ועל כן, אם אתם מחפשים עורך דין לענייני צוואה או ירושה, הנה כמה דברים חשובים שעליכם לבדוק טרם אתם בוחרים בו: ראשית כל, חשוב מאוד לחפש סממנים אשר יצביעו על האיכות ועל הרמה המקצועית של עורך הדין וזאת בכדי להגדיל את סיכויי ההצלחה בהליך המשפטי. כדאי לבחור עורך דין צוואות וירושות בעל משרד בוטיק העוסק בתחום משפטי מרכזי אחד כאשר התחום הוא דיני ירושות וצוואות שכן מטבע הדברים בעל מקצוע שעוסק בתחום אחד ומעמיק בו, יהיה מקצועי יותר בתחום העיסוק שלו מבעל מקצוע העוסק במספר רב של תחומים. שנית, כדאי מאוד לוודא שלעורך דין צוואות וירושות יש לפחות 10 שנות ניסיון ומעלה בתחום. מעבר לכך, חשוב לבדוק את המוניטין של עורך הדין, יש לבדוק מה חושבים עליו לקוחות קודמים או נוכחיים שלו. מעבר לכך, כדאי ללכת לפגישות עם עורכי דין שונים בתחום טרם אתם בוחרים את עורך הדין שיטפל בכם. בכדי להבין מיהו והאם אתם מרגישים שניתן לסמוך עליו באמת.

הסכם שכר טרחה

אחד הדברים הנוספים שיש לבחון כאשר מחפשים עורך דין ירושות וצוואות, הוא הסכם שכר הטרחה עם עורך הדין. לא פעם מתעוררות אי הבנות בנוגע לשכר הטרחה המתבטאות בפערים בין גובה שכר הטרחה שקובעים בפגישה הראשונית ובין הדרישות לתשלום נוסף על פעולות משפטיות שונות או הוצאות נוספות שתדרשו לשלם מעבר לשכר הטרחה שנקבע. לעיתים יש משרדים אשר גובים על כל עמוד שהם מצלמים או מדפיסים או שיש כאלה שמבקשים על הוצאות דלק וחניון בבית המשפט וחשוב מאוד לבחון את כלל הנתונים הללו, טרם סוגרים עם עורך הדין, בכדי שלא יהיו אי הבנות. חייגו עכשיו: 077-510-0268

 

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here