קרדיט - Canva

מעבר לדירה חדשה  עבור רבים הוא הליך די מרתיע. ארגון המהלך למעשה לוקח הרבה זמן ודורש מידה מסוימת של דמיון. אריזה לא נכונה של חפצים עלולה לגרום לבעיות מסוימות, למשל, אובדן או נזק לפריט במהלך ההובלה. יש הרבה שאלות שעולות לגבי מה צריך לעשות ואיך לעבור בצורה נכונה? מה צריך להכין? איזו אריזת קרטון למעבר דירה הכי מתאימה?

מהי הדרך הטובה ביותר לארוז את החפצים והמכשירים הביתיים בזמן מעבר דירה?

מאמר זה יכיל טיפים שיעזרו לכם לארוז נכון את החפצים שלכם כך שהעבודה הזו לא תיקח הרבה זמן ותצליחו להביא את כל הדברים בריאים ושלמים.

בהכנות למעבר, הקפידו להכין את המצרכים הבאים: נייר (ניתן להשתמש בעיתונים), סרט, אריזת קרטון למעבר דירה, בד, ניילון בועות, שקיות חזקות, טוש לחתימה על החבילה.

כללים שיש להקפיד עליהם במהלך תהליך האריזה

ישנם כמה כללים שיש להקפיד עליהם בעת הובלת חפצים וחפצי בית לבית חדש. אז, למשל, אסור להתחיל לארוז מחפצים שבירים, כמו כלים, פסלונים שונים ועוד דברים שעלולים להינזק בקלות. עדיף להתחיל את אריזה מפריטים קטנים ועמידים: בגדים, תחתונים, ספרים. ורק אז לעבור לחפצים גדולים כמו: מצעים, מוצרי חשמל קטנים, אביזרי אמבטיה וכו..וכמובן רק לאחר שכל החפצים ארוזים, להתחיל לפרק ריהוט ולהתעסק עם מוצרי חשמל גדולים כמו מקרר, ומכונת כביסה, טלוויזיות וכו..

יש כלל מאוד כבד, שמומחי ההובלה ואריזות מתנהלים לפיו. אז, המשקל של קופסה או מיכל אחר לא יעלה על 30 ק"ג. קל מאוד לבדוק זאת אם אין משקל בהישג יד: אתם יכולים לנסות להזיז את הקופסה עם האגודל. לא עבד? לכן, תצטרכו להעביר חלק מהפריטים לקופסה או אריזה אחרת.

טיפים שימושיים לאריזת מכשירי חשמל ביתיים בעת מעבר דירה

יש לארוז מכשירי חשמל ביתיים ברגע האחרון. רצוי להעביר את כל הציוד לחדר הפנוי, להגן עליו בעזרת ניילון נצמד. אם מוצר אריזה זה אינו זמין, יש להחליפו בנייר או בד. על מנת לא לפגוע בציוד במהלך ההובלה, הנח דפי נייר בין הציוד לקירות הארגז.

אלו הם כמה טיפים חשובים שכדאי לזכור בעת אריזת חפצים. עכשיו אתם יודעים איך הכי טוב לארוז את החפצים והמכשירים הביתיים שלכם בעת מעבר דירה.

אז אם יש לכם צורך במוצרי אריזה אמינים ואיכותיים, תפנו אל חברת מגה בוקס. אפשר להשאיר פרטי הזמנה באתר של החברה ונציגי חברה יחזרו אלים בהקדם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here