בזמן האחרון אתם מרגישים שמשהו מתרחש סביבכם, אך אינכם יכולים לשים את האצבע על הדבר. לדוגמה, מאז ששכרתם את שירותיה של עוזרת הבית, אתם מגלים כי חפצים יקרי ערך נעלמים כלא היו. או אולי מישהו מלכלך את חדר המדרגות שלכם, אתם חושדים בשכן מלמטה אפל אין לכם די הוכחות. מצלמת אבטחה משוכללת לבית יכולה לפתור עבורכם את התעלומות הגדולות שאופפות אתכם ואף לספק ראיות במשטרה. הסוד הוא לבחור את מצלמת האבטחה המתאימה לכך.

בחירת מצלמת אבטחה – אז איך עושים את זה?

ישנם אנשים שחושבים כי בחירת מצלמת אבטחה אינה עניין של מה בכך. אפשר פשוט לקפוץ לחנות הטכנולוגית הקרובה, לבחור באקראי מצלמה ולהתקין אותה בבית. עם זאת, לא מדובר בעניין פשוט כל כך, כי אם אתם מעוניינים בכך שהמצלמה תשרת אתכם, עליכם לעשות זאת נכון.

אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את מצלמת האבטחה בקלות:

  • האם אתם צריכים להקליט שיחות – ישנן מצלחות אבטחה המאפשרות לכם להקליט אודיו. אם אתם זקוקים למצלמה כזו, כדאי ליידע את הצוות המתקין.
  • מצלמות בסביבה חשוכה – לפעמים עליכם להתקין מצלמה בתנאים של תאורה חלשה או של חוסר תאורה. על כן, חשוב שהמצלמה תוכל לצלם באמצעות קרניים אינפרא אדומות. כך שתוכלו לדעת את המתרחש סביבכם גם בחושך.
  • להביא בחשבון את התנאים הסביבתיים – האם אתם מתכוונים להציב את המצלמה שלכם בחוץ? אם כן, המצלמה תהיה חשופה לפגעי מזג אוויר כמו שמש חזקה מדיי, גשמים ורוחות. חשוב להתקין מסך הגנה עבור המצלמה הזו כדי לשמור עליה מכל פגע.
  • מספר המצלמות שברצונכם להתקין – אם אתם מעוניינים להתקין מצלמות רבות ברחבי הבית, כדאי לשקול את המחיר ולחפש חברה המציעה מצלמות במחירי מבצע.
  • מצלמה גלויה או נסתרת – אחת השאלות החשובות שיש לענות עליהן בעת התקנת מצלמות היא האם עליה להיות מצלמה גלויה שתרתיע אחרים, או מצלמה נסתרת שנועדה לאסוף הוכחות ולהציג אותן בפני גורמים במשטרה או בבית משפט. במקרה של מצלמה נסתרת, הרי שאנשי מקצועי מיומנים יכולים להסתיר אותה בין פריטים כמו גלאי עשן, שעונים, תמונות ועוד.

החברה שמתקינה לכם את המצלמה

דבר נוסף שחשוב להביא בחשבון הוא החברה שממנה אתם מזמינים את המצלמה. חשוב לבחור בחברה אמינה, מקצועית ואיכותית שהספיקה לצבור לעצמה מוניטין בתחום. כמו כן, לא מומלץ להתפתות אחר שירותים של חברה המציעה לכם התקנת מצלמה במחיר זול באופן חשוב. מוטב לשלם יותר ולקבל מצלמה איכותית וטובה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here