איך משנים את הרקע במחשב?

מתחשק לכם לתאם את הרקע עם הצבע של הבית? מאמינים בפנג-שוואי גם במחשב? היכנסו ולמדו איך משנים את הרקע (Wallpaper) במחשב שלכם…

כבר תגלו שקל מאוד לשנות את הטפט (Wallapaper) במחשב לכל תמונה שתרצו. בין אם זה תמונת נוף שוויצרי שגיליתם באינטרנט ובין אם התמונה של האדם האהוב עליכם בעולם.

ראשית הבינו איזה מערכת הפעלה מותקנת על המחשב. אם אתם לא בטוחים, תמיד תוכלו להעזר במדריך שלנו: איך אני יודע איזה ווינדוס יש לי?

למשתמשים ב- Windows 7:

לחיצה על לחצן התחל, לחיצה על לוח הבקרה, לחיצה על מראה והתאמה אישית, לחיצה על התאמה אישית ולאחר מכן לחיצה על רקע שולחן עבודה.

בחרו את התמונה או הצבע אותם הייתם רוצים כרקע לשולחן העבודה והקליקו.

אם התמונה הרצויה לא נמצאת ברשימת התמונות של רקע שולחן עבודה, הקליקו על החץ למטהשל 'מיקום תמונה' כדי להציג אפשרויות אחרות או הקליקו על עיון כדי לחפש את התמונה בקבצי המחשב שלכם. מצאתם? כעת לחצו עליה פעמיים. התמונה מיד תהפוך לרקע שולחן העבודה שלכם. כמו כן, היא גם תופיע ברשימת הרקעים האפשריים בפעם הבאה שתרצו להחליף טפט (Walpaper).

אם תוך כדי עבודה מצאתם תמונה שמצאה חן בעיניכם, תמיד תוכלו ללחוץ לחיצה ימנית על הקובץ ושם בתפריט הנגלל תופיע האפשרות קבע כרקע שולחן העבודה.

אם אתם משתמשים ב- Windows Xp:

בשולחן העבודה לחצו קליק ימני על מקום ריק. בחרו מאפיינים ועברו ללשונית שולחן העבודה.

שם תוכלו לבחור אחת מהאפשרויות הרבות או להחליט על תמונה מסוימת שתהיה רקע לשולחן העבודה שלכם. כדי לבחור תמונה ידנית בחרו בעיון ובחרו בקובץ הרצוי.

לבסוף הקליקו אישור, וזהו. סיימתם.

טיפ: אם תוך כדי גלישה באינטרנט (Explorer) מצאתם תמונה שמוצאת חן בעיניכם לחיצה ימנית עליה תביא לפתיחת תפריט. בתפריט מופיעה האפשרות קבע כרקע. קיצור דרך מצוין לקביעה זריזה של טפט חדש.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here