איך משתמשים ב- Format Factory?

המדריך לתוכנה שכל אחד חייב שיהיה לו היא לא Word ולא Winamp. זוהי Format Factory התוכנה שתהפוך לכם הכל להכל בשתי שניות ורבע. היכנסו וגלו כיצד להשתמש בה, איך ממירים קבצים ועוד הרבה…

Format Factory, נעים להכיר

התוכנה Format Factory זכתה תוך מספר שנים קצר לפופולריות חסרת תקדים. התוכנה קיימת ב-56 שפות וביניהן כמובן עברית. Format Factory, או בעברית צחה 'מפעל הפורמטים' היא אפליקציה קלה במשקל, פשוטה להבנה וחינמית לחלוטין.

התוכנה מסוגלת להמיר בין סוגי קבצים שונים בקלות וללא תקלות. תוכלו כבר עכשיו להמיר קבצי וידאו, תמונות או מוזיקה.

אז איך עושים את זה?

  1. ראשית, הורידו את Format Factory. אם על המחשב שלכם מותקן Windows בעברית התוכנה אמורה לזהות זאת ולהציג לכם את אשף ההתקנה בעברית.
  2. במקרה והתוכנה לא מזהה את העברית על המחשב שלכם תוכלו לבחור בצורה ידנית את שפת הממשק.
  3. היכנסו ל- Language -> Choose Language ובתפריט שנפתח סמנו Hebrew ולחצו Ok.
  4. עכשיו כשהממשק בעברית ואנחנו מרגישים יותר בנוח אפשר להתקדם.
  5. מצד שמאל נראה: תמונה, וידאו, אאודיו. כעת שאלו את עצמכם מה אתם רוצים להמיר לְמה. במקרה של קובץ M4a ל- Mp3 אז זה כמובן אודיו. Mpeg ל- Avi זה יהיה וידאו וכן הלאה. לצורך העניין ננסה להמיר קובץ אודיו M4a שמגיע מ- Itunes ל- Mp3 סטנדרטי.
  6. נבחר All to Mp3.
  7. בחלון שנפתח לנו נבחר "הוסף קובץ". נבחר את הקבצים אותם אנו רוצים להמיר. טיפ: ניתן לסמן כמה קבצים בעזרת החזקת מקש ה- CTRL תוך כדי הסימון.
  8. ניתן לשנות את "תיקיית היעד" – המקום בו יווצרו הקבצים החדשים שלנו על ידי לחיצה על "עיון" וסימון התיקיה הרצויה. האפשרות הפשוטה יותר היא לסמן בתפריט הנפתח: "לשים בתיקיית קובץ מקורי". את הקבצים החדשים תוכלו למצוא בתיקיית הקבצים הישנים.
  9. נלחץ על אישור, ובמסך הראשי של Format Factory נוכל לראות בשורה העליונה התחל. ברגע שנלחץ הקבצים יעברו המרה אל הפורמט החדש

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here