בחירת עורך דין
קרדיט PIXABAY

במידה ואתם זקוקים לייעוץ וסיוע משפטי בסוגיה או בעיה שעמה אתם מתמודדים, עולה השאלה כיצד תוכלו לבחור את עורך הדין הטוב והמתאים ביותר עבורכם וכזה שיענה על ציפיותיכם באופן מלא? לפניכם כמה כללים וטיפים חשובים ומועילים לבחירה נכונה של עורך דין מקצועי ומומחה בתחום הרלוונטי שיספק עבורכם את התוצאה הטובה ביותר.

כללים לבחירת עורך דין

ניסיון ומומחיות בתחום הנדרש

בראש ובראשונה יש לפנות למשרד שתחום התמחותו המרכזי והעיקרי הינו התחום הרלוונטי לסוגיה ולבעיה המשפטית שבה נתקלתם. שימו לב שאכן מדובר בתחום העיקרי של המשרד ולא בתחום דומה, חופף או נושק, משום שלעתים עורך דין שאינו מומחה, בקיא ומתמצא בתחום הספציפי באופן מלא, עשוי להסב נזק במקום להביא תועלת. ללא ספק, מומחיות וניסיון בתחום הרלוונטי הנדרש מצדו של עורך הדין מהווים כלל ראשון וחשוב בבואכם לקבל ליווי, ייעוץ וסיוע משפטי במגוון סוגיות ובעיות.

המלצות מחברים ומלקוחות קודמים

בחירה של עורך דין שאמור ללוות אתכם משפטית מהווה צעד חשוב שעשוי להשפיע רבות על תחום מרכזי ומשמעותי בחייכם. משום כך, בראש ובראשונה, מומלץ להתייעץ עם בני משפחה וחברים עליהם אתם סומכים. ניסיון חיובי ומוצלח של אחד מהם וזאת במידה ומדובר באותו תחום התמחות, יכול להוות התחלה נכונה ובסיס חיובי. בנוסף ובמקביל, חשוב לבדוק מקורות נוספים ולקבל חוות דעת מלקוחות קודמים באותו המשרד.

חיפוש ופרסום בתקשורת

בעידן הטכנולוגי, המדיה ואמצעי התקשורת השונים תופסים מקום חשוב ומרכזי במגוון תחומי חיינו והם משתלבים באופן הדוק גם בעבודה של עורכי דין וביכולת של הלקוח למצוא ולקבל מידע רלוונטי אודות עורך דין מסוים. חיפוש מידע ברשת האינטרנט וכן ברשתות החברתיות אודות עורכי דין מומלצים, מאמרים מקצועיים ופסקי דין מהווה כלי אפקטיבי לאיתור עורך הדין שיתאים עבורכם בצורה הטובה ביותר. ההיבט הנוסף הינו  האם עורך הדין המסוים נתפס כמקצועי, מוביל ומשפיע ומה מידת ההצלחה שלו שמסוקרת באמצעי התקשורת? במידה ואתם זקוקים למידע ופרטים בנוגע לעורך דין ונוטריון מומלצים היכנסו לקישור הבא: https://shenkarlaw.com

זמינות, שירות ויחסי אנוש

גם כאשר מדובר בהליך משפטי שהינו מורכב וגם אם מדובר בשירות משפטי שהינו פשוט באופן יחסי, חשוב לוודא שתהיה לכם אינטראקציה וכימיה טובה עם עורך הדין ושמידת הזמינות שלו תהיה גבוהה. שילוב נכון של שירות, מקצועיות ויחסי אנוש, יסללו את דרככם לבחירה מוצלחת של עורך הדין.

שכר טרחה

שכר טרחה מהווה מרכיב חשוב ומרכזי, לאנשים רבים, שמעוניינים לשכור את שירותיו המקצועיים של עורך דין ומשרד שייצגו אותם בהליך המשפטי. שכר הטרחה נקבע בהתאם לכמה משתנים המשפיעים על הגובה שלו וכך גם על ההחלטה שלכם לגבי איזה עורך דין לבחור.

משרד עורכי דין ונוטריון מוביל ומקצועי

משרד עורכת דין ונוטריון יוליה שנקר מעניק ללקוחותיו הרבים מעטפת שירותים משפטיים רחבה ואיכותית במגוון תחומים בהם:

  • תאונות דרכים
  • תאונות עבודה
  • תאונות תלמידים
  • ייפוי כוח מתמשך
  • ביטוח לאומי
  • נזקי רכוש
  • ועוד

צוות המשרד יתאים עבורכם את הליווי והשירות המקצועיים הרלוונטיים באופן אישי בהתאם לנסיבות הספציפיות של המקרה וזאת במסירות ותוך חתירה ללא לאות למציאת הפתרונות המשפטיים שישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here