קרדיט ofekmaakot.co.il

בגינון ובעיצוב אדריכלי בסגנון המודרני, פרגולות הופיעו כאלמנט מרכזי שכולם אוהבים ומבקשים לעיצוב הבית והמשרד כאשר מדובר על מתחמים חיצוניים.

למרות שפרגולות עץ כבר מזמן פופולריות, פרגולות אלומיניום דמוי עץ הופכות יותר ויותר לבחירה המועדפת בקרב בעלי בתים, בעלי משרדים ומעצבים כאחד. מה הופך את הפרגולות הללו לכל כך מבוקשות, ואיך תבחרו נכון לעיצוב המתאים לכם ולא רק, אלא לפונקציונליות המתאימה לכם? מיד תגלו את כל הפרטים.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ – כל היתרונות במוצר אחד

היתרון המשמעותי ביותר של פרגולות אלומיניום שהינן בדמוי עץ הוא ללא ספק העיצוב האסתטי שלהן. הן מחקות באופן מושלם את העץ הטבעי, מה שהופך אותן למוצר האידיאלי המשלב גם אסתטיקה וגם פונקציונליות. איכות זו מבטיחה שהן משתלבות ללא מאמץ בכל מתחם חיצוני בין אם  מדובר על המסורתי ביותר, ועד למודרני ביותר וזאת תוך הוספת מגע של תחכום לנופים המודרניים. מעבר לכך, הנה עוד מספר יתרונות מהותיים:

  • עמידות

כאשר מדובר במבנים חיצוניים, העמידות היא המהות. פרגולות עץ מסורתיות דורשות לרוב תחזוקה שוטפת והן רגישות לריקבון, טרמיטים ונזקי מזג אוויר. כאשר מדובר על פרגולות אלומיניום, שעוצבו במיוחד כדי להידמות לעץ, אול מציעות את הנראות החזותית של העץ ללא חסרונותיו. פרגולות אלומיניום בדמוי עץ עמידות בפני קורוזיה, ריקבון ולא מושכות חרקים. כתוצאה מכך תוחלת החיים של המוצר ארוכה ואיכותית.

 

  • אפשרויות ידידותיות לסביבה

איכות הסביבה היא דאגה שאנחנו כבר לא יכולים להרשות לעצמנו להתעלם ממנה. פרגולות אלומיניום בדמוי עץ לא רק מצילות עצים אלא עשויות לרוב מחומרים ממוחזרים. יתר על כן, אורך החיים שלהן מבטיח שהן יישארו השקעה חד פעמית. תוך כך, המוצר האיכותי הזה מצמצם את הצורך בהחלפה של חומרי גלם ובהמשך גם בזבוז.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ – מה הכי חשוב לדעת?

למרות שהעלות הראשונית של פרגולות האלומיניום עשויה להיות גבוהה יותר משל פרגולות העשויות עץ, היתרונות לטווח הארוך בהחלט ניכרים. עלויות התחזוקה הנמוכות יותר ואורך החיים של פרגולות אלומיניום דמוי עץ הופכים אותן לבחירה המשתלמת ביותר בטווח הארוך. בהיותן קלות יותר מעץ, קל יותר להתקין אותן בין אם אתם מעדיפים פרגולות שהינן תלויות ובין אם אתם מעדיפים פרגולות הצמודות למבנה עצמו, הן איכותיות, בטיחותיות והסגנונות הרבים לעיצוב וגם לשימוש בהן בהחלט נותנים תמורה טובה לעלות.

בוחרים איכות חיים ומקצועיות ללא פשרות

פרגולות אלו הן לא טרנד חולף, אלא מוצר שנמצא כאן כדי להישאר. הן מדגימות שילוב מושלם של יופי, עמידות וידידותיות לסביבה, ומתאימות באופן מושלם למודרניות המאפיינת בתקופה זו את עולם הבנייה והשיפוץ. כאשר חושבים על פרגולות אלומיניום מחיר הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד משיקול הדעת. פרגולות אלו בדמוי עץ בולטות כעדות לחדשנות ופרקטיות גם מהבחינה הזאת. הן מציעות אלטרנטיבה אטרקטיבית למבני עץ המסורתיים כאשר אלו משלבים את הנראות החזותית של עץ טבעי עם גמישות המתכת. ככל שאנו מתקדמים לקראת בנייה ושיפוץ באמצעים המתאימים לאיכות הסביבה ניתן לומר בוודאות שפרגולות אלו הולכות להישאר עמנו לתקופה ארוכה ובמגוון סגנונות העיצוב.

חברת אופק מעקות אלומיניום היא מהמובילות בישראל בתחום פתרונות ההצללה, ובעלת ניסיון של מעל לעשר שנים בתחום. לחברה מפעל לייצור מסתורי כביסה, מעקות אלומיניום, פרגולות אלומיניום וגדרות לבתים, בניינים ובתי עסק. לחברה צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון המעניק שירות איכותי אדיב וסבלני לצד מקצועיות ברמה גבוהה מהסטנדרט. אתם מוזמנים לצור קשר כבר כעת.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here