קרדיט Pixabay

בא לכם להנות מחיוך כובש שבזכותו הרושם הראשוני עליכם יהיה מושלם? ציפויי חרסינה לשיניים יכולים להיות הפתרון האידיאלי בשבילכם. מצד אחד מדובר על שיטת טיפול נפוצה ומוצלחת, מצד שני האפקטיביות שלה באה לידיי ביטוי מיד. הגיע הזמן שתכירו את הטיפול שיכול לסייע לכם להעלים את כל הבעיות בשיניים שלכם. החל מבעיות אסתטיות קטנות ועד לבעיות משמעותיות שמונעות מכם לחייך בחופשיות. כולנו מבינים כי החיוך הוא כרטיס הביקור הראשוני שלנו, בזכותו נוכל לפתוח דלתות רבות. במאמר הבא נציג לכם את שיטת הטיפול הפופולארית הזו, אולי היא תאפשר לכם להשיג בדיוק את מבוקשכם. נדגיש כי הבחירה הסופית לגבי מהות הטיפול והאופי שלו צריכה להיעשות יחד עם רופא השיניים. אך מרבית רופאי השיניים מציעים למטופליהם לעבור את הטיפול החשוב והמשמעותי הזה.

מהם ציפויי חרסינה לשיניים?

ציפוי חרסינה כשמו כן הוא ציפוי שניתן להלביש אותו על השיניים במטרה לשפר את הנראות החיצונית שלהן. מדובר על ציפוי דק יחסית שדומה מאוד לשן המקורית, מה שיגרום לכך שאף אחד לא יבחין בהימצאותו. הציפויים מגיעים במגוון רחב של גוונים, כל זאת כדי להעניק להם מראה מקורי ככל האפשר. ניתן לצפות באמצעות ציפויי חרסינה רק חלק מהשיניים או את כל השיניים, כל אחד בהתאם ליכולותיו הכלכליות. מה שבטוח זה שהטיפול הזה יאפשר לכם להתמודד עם שיניים שנראות לא טוב. זה יכול להיות בגלל בעיות שנוצרו באשמתכם או בשל בעיות שנוצרו שלא בשליטתכם. מבחינתכם מה שחשוב לדעת זה שיש אור בקצה המנהרה בכל הנוגע לטיפול הרפואי.

אילו בעיות ניתן לפתור באמצעות ציפוי חרסינה?

כמות הבעיות שניתן לפתור באמצעות ציפויי חרסינה לשיניים הן רבות ומגוונות. לא סתם שיטת הטיפול הזו הפכה לשיטת טיפול פופולארית שהמון מטופלים ורופאים בוחרים בה. בראש ובראשונה שיטת הטיפול הזו מסייעת להתמודד עם שיניים שהצבע שלהן אינו לבן. במקום לבצע הלבנה שלא תמיד נותנת את אותותיה בזמן, ניתן יהיה לשים ציפוי על השיניים. חוץ מהעובדה הזו ציפוי חרסינה מסייע להשבת הסימטריות לשיניים ולהעלמת מרווחים לא רצויים. כל הבעיות הללו עשויות להיפתר באמצעות בחירה בציפוי הנכון שיוביל אתכם להשגת התוצאה הרצויה.

כמה יעלה לעשות ציפוי חרסינה לשיניים?

קשה מאוד להגיד על רגל אחת כמה יעלה לעשות ציפוי חרסינה לשיניים. בכל זאת הצורך שלכם עשוי להיות שונה בהשוואה לצורך של אנשים אחרים. כל אחד אמור לקבל את הטיפול המתאים עבורו, כזה שיאפשר לו לחייך חיוך ענק בכל הזדמנות. המחיר לציפוי שן אחת עשוי להתחיל מ-500 עד 1000 ש"ח, אך גם להגיע למחירים של 3000 עד 4000 ש"ח. משמעות הדבר היא שציפוי כל חלל הפה יעלה לא מעט, לכן בדרך כלל בוחרים את כמות הציפויים לפי התקציב. ישנה עדיפות ברורה לצפות את השיניים הקדמיות, אלה שכולם מבחינים בהן.

תוך כמה זמן ניתן להשלים את הטיפול?

אחד מהיתרונות הבולטים של טיפול ציפוי חרסינה לשיניים הוא מהירותו. בשונה מטיפולי שיניים אחרים שלוקחים זמן, כאן תוכלו להנות מתוצאות הטיפול במהרה. אנו מדברים על שניים עד שלושה טיפולים לכל היותר כדי שהתוצאה הסופית כבר תבוא לידיי ביטוי. כמובן שאם במקרה שלכם הטיפול מתארך, תקבלו על כך עדכון מראש. הכי חשוב זה להשיג את התוצאה האידיאלית, זו שתגרום לכם לחזור לחייך כפי שחייכתם בעבר. המאמר נכתב בשיתוף מרפאת שיינים בניהולו של ד"ר ג'רי כהן המתמחה בביצוע ציפויי חרסינה בהתאמה אישית לכל מטופל.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here