בעקבות כניסתן של שחקניות חדשות לתחום התקשורת בשנים האחרונות והפיכתן לדומיננטיות בתחום, ניתן להבחין בשינויים שנעשו בעלויות החודשיות. המחירים מוזלים יותר, כל חברה שואפת להפיק אינטרנט מהיר יותר ולספק מגוון רחב של הטבות על מנת לזכות בלב הלקוחות. כיצד אתם, מהצד של הלקוחות, הולכים לבחור חבילת אינטרנט משתלמת?

אז איך לבחור חבילת אינטרנט משתלמת?

שלב 1 – לכו על מה שצריך ולא על סיסמאות:

העולם היום מלא בסיסמאות שיווקיות. אם תלכו על מה שאתם צריכים ולא מה שמנסים לדחוף לכם, הרי שברוב המקרים תשיגו לעצמכם עסקה משתלמת יותר. כמה פעמים יצא לכם לשבת על הוצאה מסוימת ולומר לעצמכם: "רגע… אני יכול לקחת חבילת קטנה יותר, זה יספיק לי ויעלה לי פחות כסף…"? אז הפעם מראש תחשבו על זה ואל תיתנו לזה להגיע למצב שאתם משלמים כסף סתם.

שלב 2 – השוו מחירים:

הדרך הטובה ביותר לחסוך בעלויות ולבחור לעצמכם חבילת אינטרנט משתלמת כי כמובן על ידי השוואת מחירים. תוכלו להיכנס לאתר השוואת מחירים מסודר שיראה לכם מגוון הצעות מחיר לחבילות אינטרנט מוכנות מראש. שימו לב לתוכן החבילה ומה מגיע לכם במסגרתה.

שלב 3 – שימו לב לתוכן החבילה:

הצעת המחיר יכולה להיות מסנוורת במיוחד אך האם היא כוללת גם תשתית וגם ספק? האם יש מחיר חד פעמי שאתם צריכים לשלם עבור ההתקנה? מה נפח הגלישה שלכם? עד איזה נפח פוטנציאלי התשתית שלכם מגיעה? אתם הרי לא רוצים להגיע למצב שבו אתם מחברים אינטרנט 100 מגה, משלמים על 100 מגה לספק האינטרנט שלכם אבל התשתית יכולה לספק לכם חיבור של 40 מגה לכל היותר. במקרה כזה אתם משלמים סתם כסף וחברת האינטרנט שאתם משלמים לה לא אומרת לכם שאתם לא יכולים לנצל בצורה מקסימלית את מהירות הגלישה שאתם משלמים עליה. לעתים זה יהיה הפוך. התשתית תאפשר לכם גלישה עד 100 מגה ולעתים אף יותר, אך החבילה שתיקחו מהספק תהיה למשל לאינטרנט של 40 מגה אז לא תוכלו לצפות שיהיה לכם אינטרנט 100 מגה גם אם יש תשתית בנויה לכך.

שלב 4 – בחירת החבילה המשתלמת ביותר גם אם צריך לעבור ספק:

אנשים רבים נוטים לשלם יותר כיוון שהם פוחדים לעבור ספק. חשבו כמה תוכלו לחסוך אם רק תתנו הזדמנות לספקים אחרים שמציעים לכם את אותה חבילה, אותו מוצר, רק במחיר זול יותר. במקרה הגרוע ואם לא הייתם שבעי רצון – תמיד תוכלו לחזור לעבוד עם החברה הקודמת שעבדתם אתה.

המומלצים שלנו:

חבילות אינטרנט

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here