איך לרזות ועדיין ליהנות מהאוכל?

אין ספק כי החיים בעולם המודרני עלולים להציב בפנינו מגוון של אתגרים. כאשר אחד מהם, הוא הרצון להוריד במשקל בצורה בריאה ונכונה, זאת מבלי שהבטן תקרקר במהלך כל היום. מחקרים רבים כבר הוכיחו כי אין האדם צריך לרעוב על מנת להוריד במשקל, להיפך, הוא יאכל את הדברים הטובים והמזינים ביותר שיש לטבע להציע לנו. המשיכו לקרוא וגלו כיצד תוכלו לבנות את התפריט האולטימטיבי.

לעיתים נדמה כי התזונה שלנו כוללת בעיקרה מוצרים העשירים בפחמימות, אך אין הדבר מטיב עם בריאותינו. יישומה של דיאטת חלבונים וירקות יכול להביא להורדה משמעותית במשקל לא רצוי, בו בזמן שאנו נצליח להיפטר מאותה תחושת כבדות מרגיזה בבטן לאחר סיום מנה של פסטה. דיאטה זו תעניק לגוף את כל הנוטריינטים והמרכיבים להם זקוק לשם תפקודו התקין.

נשארים שבעים במשך היום

אנשים רבים אשר שוקלים להתחיל בדיאטה, חוששים מכל אותם רגעים בהם תחושת הרעב תתחיל לכרסם את הבטן ותדרוש חטיף קריספי. דעו כי אין אתם חייבים לחרוג מאותה הדיאטה ואין אתם חייבים לסבול מרעב וחשק לנשנושים. ניתן להחליף את כל אותם החטיפים הלא בריאים בירקות טריים וקרנצ'יים או אפילו להתחיל לכרסם קרקר פשתן. קרקר זה יהיה נשנוש מצוין בין ארוחות ויאפשר לכם ליהנות מיתרונותיו הבריאותיים הכוללים אחוז גבוה של סיבים תזונתיים לצד כמות פחמימות נמוכה.

מתגעגעים ללחם?

גם אם נדמה כי אי אפשר לעבור את היום מבלי לאכול כריך טעים ומזין, הרי שכעת תוכלו ליהנות מלחם בריאות ייחודי – לחם פשתן דל פחמימות. לחם זה בעל טעם מעורר תיאבון וארומה מנצחת, והוא אפילו דל בפחמימות! כך שצריכתו לא תשבור את הדיאטה אך עדיין תאפשר לכם ליהנות מכריך טעים באמצע היום מבלי לסבול בסופו של דבר מתחושת כבדות לה גורם הלחם הלבן.

אוכל עם ערכים

בשעה שאתם מבקשים לשנות את התזונה שלכם, הדבר החשוב ביותר יהיה להתחיל לצרוך את האוכל אשר יכול להעניק לכם את הערכים התזונתיים העשירים ביותר. כך בעת רכישת מוצריה של קבוצת ביכורים – תוכלו למעשה ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות בריאות, מזינות וטעימות שיעשירו את היום שלכם וישאירו אתכם שבעים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here