גם בעסקי המזון על כל סוגיהם, בין אלו אשר רק מאחסנים ומוכרים או מייצרים ומשרתים גם את הלקוחות מזמן כבר הבינו כי מקרר סלטיה הפך לאחד מהמקררים ההכרחיים כמעט בכל עסק. מקררים אלו מאפשרים יכולות עבודה, אחסון, קירור וכל זאת בצורה יעילה קלה ופשוטה לכל מנהל ולכל עובד. עם זאת מומלץ להכיר את סוגי המקררים, לא רק את כמויות הדלתות אלא גם את היכולות השונות אשר קיימות לסוגים אלו של מקררים ומעל לכל גם לוודא דרך מי מבצעים רכישה של מכשיר שכזה. לכן אחת ההמלצות היא כמובן לפנות אל חברת מילוא, המציעה מגוון רחב של מקררי סלטיה, מקררי עוגות, מקררי מעדניות ועוד!

מה משתמשים-מקרר סלטיה

כמו שציינו מעל למכשיר כמו מקרר סלטיה קיימים כיום מגוון הולך וגדל של שימושים, בין אם מדובר במקומות בהם נעשים סנדוויצים על המקום ובין אם מדובר בהגשה של עוגות, חתיכות גבינה ואפילו סוגים שונים של בשרים. שימוש אלו מאפשרים גם גדלים שונים של אזורי עבודה, החל ממקומות לביצוע חיתוך ועד לאזורים בהם ניתן להניח כלים כמו כפפות, כלים למריחה ועוד.

וכמו שציינו מעל גם כמות הדלתות וכמובן נפחו של המקרר חשובים, גם בעבור אחסון של בקבוקי שתייה וגם עבור אחסון של סלטים. כך או כך נדרשים בין שניים עד שלושה דלתות, אשר עוצמת הקירור של מקררים אלו נעה כיום בין מינוס עשרים מעלות לעד שמונה מעלות בממוצע.

אורך החיים והתחזוקה

מקרר סלטיה כמו שציינו יעיל עבור שורה אורכה של פעולות במטבח תעשייתי, החל משמירה על חומרי גלם לפס ועד למקום עבודה. עם זאת הצורך בניקיון של מוצרים אלו הינו גבוהה גם בשל השימושים השונים, גם בשל החשיפה הגבוהה להצטברות של לכלוך. אך מעל לכל אלו שמירה על היגיינה של המקרר תאפשר לו לפעול בצורה יעילה יותר ואפקטיבית הרבה יותר.

לכן עבור ייעוץ ובחירה של מקררים אלו מומלץ לפנות אל חברת מילוא, המציעה מגוון עצום של מקררים תעשייתיים וניסיון של מעל לשלושים שנים בפתרונות קירור והקפאה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here