איך מונעים ריח רע מכפות הרגליים?

אין הרבה דברים מטרידים כמו ריח רע מכפות הרגליים. מה אפשר לעשות כדי למנוע את הריח? קראו על טיפול בריחות רעים מכפות הרגליים…

כפות רגליים מסריחות זה הרבה יותר מעניין פיזי-רפואי. זה דבר שעלול להפוך למטרד אמיתי כשאנו נמצאים ליד אנשים, בעבודה, עם חברים או בבית.

אספנו בשבילכם כמה טיפים כדי להקל על המצב:

מה עושים ריח רע מהרגליים?…

ריח רע מהרגליים עלול להיגרם מזיעה אך גם מפטריות ברגליים. אז אם גיליתם כאלה בכפות הרגליים שלכם, גשו אל הרופא לטיפול מאחר וזה יכול להיות מקור הריח.

רגל מאווררת זו רגל בריאה. תמיד. אם זה קיץ, הקפידו לנעול סנדלים פתוחות בלי גרביים. בחורף או בעבודה אם אתם נדרשים להגיע בצורה רשמית, החזיקו אתכם זוג כפכפים. כשאתם יושבים ליד השולחן אף אחד לא ישים לב מה יש לכם על כף הרגל.

העדיפו נעל עור נושמת על פני נעל פלסטיק או כל חומר סינטטי אחר. אותו הדבר בגרביים, גרבי כותנה הן גרביים נושמות. זאת לעומת גרביים מחומרים פלסטיקים או סינטטיים.

אחד הגורמים העיקריים לריח מהרגליים זה חוסר הקפדה על היגיינה. השתדלו לרחוץ את הרגליים טוב כל יום. בנוסף, ייבשו את הרגל לחלוטין לפני גריבת גרביים. דבר זה יעזור במניעה של חיידקים ופטרת.

אבקה בשם אונדציל ניתנת לרכישה ללא מרשם. את האבקה שמים על הרגל לפני שגורבים גרביים. הרבה טוענים שסודה לשתיה או טלק עובדים באותה מידה. שווה לנסות, אך לא לפני שתקראו על זה שיש סיכוי די טוב שטלק מסרטן.

בסופו של דבר, להיתקע עם נעל מסריחה – זה בעיה לא פחות קטנה. אך גם לזה יש פתרונות. היכנסו וגלו איך להיפתר מריח מסריח בנעליים…

בהצלחה!

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here