קרדיט Canva

עם ההתקדמות הטכנולוגית, בעולם בכלל ובתחום הכספות בפרט, מהוות כספות דיגיטליות פריצת דרך משמעותית בתחום האבטחה. הנעילה הדיגיטלית אינה תלויה במפתח או בחפץ שניתן לשכפל או לאבד, ולא יקרה מצב בו המפתח נשבר או מתעקם ויש צורך לפרוץ את הכספת בכוח. ניתן להתקינה על כספות בשלל גדלים, מכספות קטנות, ביתיות ועד כספות גדולות שנדרשת בהן אבטחה מירבית. נעילה דיגיטלית מגיעה בשלל אופנים וברמות אבטחה שונות, שמסובכות לפריצה מצד הגנבים, וקלות לתפעול מצד הלקוח. החל מקוד בן ארבע או חמש ספרות, המשך בכרטיס מקודד, והלאה לנעילה על ידי טביעת אצבע, ברמת אבטחה גבוהה מאוד. ניתן להתקין גם מערכות אתראה במקרה של פריצה, וכמובן גם שילוב של המגנוני אבטחה שונים לכספת מאובטחת מאוד.

כלי נשק – אבטחה מקסימלית

חברות אבטחה, משטרה, צבא וגופים שונים מתחום הביטחון מחזיקים ברשותם כלי נשק, הן לשימוש לצורך הגנה והן כשלל שהוחרם מכוחות עוינים. כל אלה צריכים להיות מאוחסנים ומאובטחים ברמה גבוהה. כספת לנשק מתוכננת ונבנית בהתאם לצרכים הללו ולדרישות החוק, ועומדת בתקנים המחמירים ביותר. גם ציידים, ספורטאים מתחום הקליעה, ואספני נשק מחוייבים על פח חוק שלא להפקיר את כלי הנשק שברשותם, ועל כן, כספות הנשק מיוצרות בגדלים שונים לפי צרכי הלקוח, גם בגדלים סטנדרטיים וגם, במקרה הצורך, בהתאמה למבנה הקיים, לתדירות השימוש ולדרישות הנוספות שאותן יפרט הלקוח. כספות אלה הן הפיתרון האולטימטיבי לאבטחה מקסימלית.

כספות שעבר זמנן

אל תשליכו למזבלה הקרובה כספות ישנות שכבר אינן בשימוש, כספות שהועתקו ממקומן בעקבות שיפוץ או מעבר דירה, וכספות שהשימוש בהן הופסק מחוסר התאמה או משום שמנגנון הנעילה נפגם. ניתן למחזר כספרות ישנות, לשפץ אותן ולהתקינן לשימוש חוזר. במקרה שכל אלה לא מתאפשרים, ניתן למסור אותן לגריטה. הפלדה ממנה עשויה הכספת היא מתכת שניתן להשתמש בה שוב, והיא חומר יקר שחבל שלא ליהנות מערכו. ניתן גם לרכוש כספות יד 2 אך רצוי לעשות זאת אחרי בדיקת רקע בנוגע לתקינותה ואמינות המוכר. כאשר אתם רוכשים כספות מחברת 'עוז כספות', שהינה החברה המובילה במשק בתחום זה, תוכלו לקבל שירות מקועי ואמין בנוגע לכספות הקיימות ברשותכם, רכישת כספת חדשה או בנוגע לכספת משומשת, תקינה ושלא תקינה. הם יציעו פתרונות ודרכים למימוש הצעות אלה. איתם תדעו שהנכם מטופלים על ידי בעלי מקצוע אמינים ובטוחים הנותנים ייעוץ ושירות לחברות בעלות סיווג בטחוני גבוה. שתקבלו ייעוץ ושירות מכך הלב, להרגשה מלאת ביטחון.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here