איך תבצעו הובלה קטנה בלי לרוקן את הכיס?

כשאנחנו מתכננים לעבור דירה, ברור לנו הצורך בחברת הובלות שתעזור לנו לנייד את הריהוט, את כלי המטבח ואת עשרות הארגזים המלאים בציוד. הבעיה הגדולה מתחילה כשההובלה כוללת כמה פריטים בלבד? במקום לשלם אלפי שקלים על הובלת ספה ומכונת כביסה, אפשר לחסוך הרבה כסף ואנרגיות – ולהזמין מראש הובלה קטנה. איך עושים את זה ומתי האפשרות הזו באמת תתאים גם לכם?

מה אתם מעבירים איתכם?

חברת ההובלות שעמה תבחרו לעבוד בוודאי תשאל את השאלה הזו, אבל עוד לפני שתגיעו לשיחת הטלפון איתה רצוי שתכינו לעצמכם רשימה ברורה ומסודרת. בהנחה שאתם מתכננים לאסוף את הספה של סבתא אל הדירה השכורה שלכם או להעביר מבית ההורים את מכונת הכביסה שלהם, המשימה הזו תהיה פשוטה יחסית. אם תצטרכו הובלת פריטים נוספים או מעבר בין נקודות איסוף שונות (גם מהבית של סבתא וגם מבית ההורים למשל), כדאי להגדיר את הצרכים הללו מראש. כך תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת לביצוע הובלות קטנות בירושלים וליהנות מהשירות המקצועי והאמין של חברת ארט-מובינג, המבצעת הובלות גדולות וקטנות בכל מקום במרכז ובבירה.

לאן בדיוק אתם עוברים?

המובילים לא אוהבים הפתעות גם אם יש כאלה שאיתן יוכלו לחיות קצת יותר בשלום. למשל, אם ביקשתם להעביר רק ספה אבל נזכרתם ברגע האחרון שיש גם שולחן כתיבה קטן או הדום תואם, סביר להניח שהבקשה הזו תעבור בלי ויכוחים מיותרים, ובמקרים מסוימים גם המחיר לא ישתנה במידה ניכרת. עם זאת, בכל הקשור לנקודות המוצא והיעד שלכם רצוי להיות מדויקים יותר. חוץ מהכתובת המדויקת שתצטרכו לספק, לפני שתשוחחו עם חברות הובלות במרכז כדאי לוודא שהמעבר יתבצע בקלות: האם יש מעלית נוחה בבניין שלכם? האם חדר המדרגות מרווח מספיק? והאם ניתן להעביר את הציוד לנקודת היעד בלי לשבור קירות או דלתות?

למה לכם לארוז לבד?

בין אם ההובלה שלכם קטנה יחסית ובין אם אתם מעבירים את כל תכולת הדירה, סביר להניח שיש לכם משימה אחת מורכבת במיוחד: אריזת החפצים. הבעיה היא שאין מספיק שעות ביממה, ועם העבודה שלא נגמרת והמטלות שנערמות בקצב, אריזת כלי המטבח, הניירת, המצעים ובגדי החורף של הילדים – היא מטלה שנראית כמעט בלתי אפשרית. מצד שני, אם אתם מזמינים הובלה בירושלים תוכלו להיעזר בשירותי האריזה המקצועיים של ארט-מובינג, המציעה מגוון רחב של פתרונות לכל הובלה, גדולה או קטנה. לתכנון ההובלה הבאה שלכם אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 052-6524343

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here