קרדיט PIXABAY

נשירת שיער משפיעה על ההערכה והביטחון העצמי. השיער הוא חלק בלתי נפרד מהזהות והביטחון האישי, ובין אם אתם מצפים לתרחיש זה או לא, איבוד שיער עלול להיות הרסני. אם אינכם מעוניינים לקבל כעובדה מוגמרת את העובדה שאיבדתם שיער, כדאי שתעברו הליך שחזור שיער באמצעות השתלת שיער FUE.

השתלת שיער FUE מבוססת על תהליך חילוץ יחידות זקיקים, בהליך זעיר פולשני שבמהלכו כל זקיקי השיער נלקחים מאזור הקרקפת שבו יש צמיחת שיער תקינה, והם מועברים לאזורים שבהם השיער דק או מקריח.

כשבוחרים מנתח השתלות שיער עם מוניטין מעולה, אין דאגות להותרת צלקות

השתלת שיער היא הפתרון הטוב ביותר לצמיתות לנשירת שיער. אחד החששות הנפוצים ביותר של מטופלים הוא האם הליך השתלת שיער FUE מותיר צלקת מתמשכת. ובכן, אין בעיה כזו אם תבחרו במנתח השתלת השיער הטוב ביותר. כל צעד אפשרי שמומחה בתחום נוקט בו, מתבצע על מנת לוודא הותרת מינימום סימני צלקות.

במרפאה הטובה ביותר להשתלות שיער באיסטנבול, הצוות הרפואי מקפיד לשמור על רקמת צלקת מינימלית ככל האפשר עם כל טכניקות השתלת השיער המתקדמות שהמנתח הראשי במרפאה והצוות הרפואי בקיאים בהן. ברוב המקרים, עם צמיחת השיער, הצלקות לחלוטין אינן נראות.

 מאפייני השתלת שיער FUE

השתלת שיער FUE  מתבצעת עם השתלת זקיקי השיער בקפידה בתבנית מפוזרת, מה שמפחית את הסיכון להצטלקות השתלים מוסרים מהאזור התורם מכיוון שהסיכון העתידי להתקרחות באזור זה נמוך מאוד. אם מוציאים יותר מדי זקיקי שיער מהאזור התורם, או משתמשים בדפוסי מיצוי שאינם סדירים או מפוזרים, הסיכון להצטלקות גבוה מאוד.

חשוב לזכור שהליך זה צריך להתבצע על ידי מומחה בלבד, שבקיא בשלבי ההליך, ושיש לו ניסיון עתיר שנים בהשגת תוצאות מעולות. מנתח מומחה בשיקום שיער כירורגי מבין את דפוס נשירת השיער ויודע להתאים את שיטת השתלת השיער כך שהבעיה לא תשוב בעתיד, עם תוצאות נטולות צלקות. זקיקי השיער מושתלים על הקרקפת וגדלים באופן טבעי במהלך החיים.

בהליך השתלת שיער FUE, האזור התורם מגולח, והשתלות זקיקים מוסרות עם מכשיר מיוחד בגודל שבין 0.8 מילימטרים למילימטר אחד, ועם ביצוע זהיר, אין בעיות של צלקות.

האם השתלת שיער בשיטת FUE מותירה צלקת?

בביצוע השתלת שיער FUE במרפאה מתקדמת על ידי מנתח מומחה בשיקום שיער כירורגי, עם צוות רפואי שעובר הכשרות קבועות בתחום, אין צורך לדאוג לגבי צלקות. אחד היתרונות המשמעותיים של הליך FUE הוא שהוא מפחית את הסיכון להצטלקות. אם אתם עוברים ניתוח אצל מנתח שיש לו מוניטין מצוין בתחום, מספר צלקות קטנות נשארות כל כך זעירות, בגודל של פחות ממילימטר אחד, עד שלא ניתן לראותן, וזה היתרון העיקרי של השיטה, לעומת טכניקת השתלת שיער FUT, שמותירה כמה צלקות.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here