אני זוכר את היום הזה כאילו זה היה אתמול. "גל מתוק, בוא למטה הכנתי לך משהו טעים…" קוראת לי אימא בזמן שאני יושב להכין שיעורים בחדרי שבקומה השנייה. כבר התחלתי לדמיין איזה קינוח טעים אני הולך לקבל הרי שלא הייתי ילד שמנמן, אבל מאוד אהבתי לזלול דברים טעימים, בעיקר כאלה העשויים משוקולד. כשהתקרבתי אל השולחן ראיתי קערה עם כדורים חומים מצופים בקונפטי לבן ואחרים עטופים בסוכריות. זה היה נראה טוב ומזמין וכמובן שהייתי חייב לטעום. מהרגע שטעמתי כדורי שוקולד לראשונה – התאהבתי בהם.

מה הסיפור שלכם עם כדורי שוקולד?

לכל אחד יש סיפור על הפעם הראשונה שהוא אכל כדורי שוקולד והתאהב בטעם שלהם לראשונה. אם טרם אכלתם כדורי שוקולד בחיים שלכם (שזה מפתיע לכשעצמו) חכו להפתעה שתהיה לכם כשבאמת תוכלו אותם. לא משנה אם אתם רוצים לפנק את עצמכם, את בני/בנות הזוג שלכם, את המשפחה, החברים או כי אתם רוצים לספק אותם כקינוח לארוחת ערב שאתם מארחים – כדורי שוקולד הם הקינוח המושלם.

מצרכים:

המצרכים הללו מספיק לכ20-30 כדורים לערך (תלוי בגודל שתכינו אותם).

  • ביסוויטים של פתי בר – 300-350 גרם
  • חבילת שוקולד מריר (אפשר גם שוקולד חלב)
  • 50 גרם חמאה
  • אבקת קקאו – כ3 כפות
  • חצי כוס חלב (אם אתם רוצים שהכדורים יהיו פרווה, השתמשו בשוקולד מריר פרווה + חצי כוס מים במקום חלב).
  • הציפוי שאתם אוהבים: קוקוס/סוכריות וכו'

שלבי ההכנה:

בשלב הראשון יהיה עליכם לקחת 2 קערות: בקערה הראשונה תמיסו את החמאה וחפיסת השוקולד במיקרוגל. תערבבו היטב לאחר ההמסה עד שתתקבלנה תערובת אחידה.

בשלב השני יהיה עליכם לקחת קערה גדולה יותר שם תניחו עם הביסקוויטים ותתחילו בעזרת מערוך או פטיש מטבח לפורר אותם היטב.

עכשיו קחו את הכוס עם החלב/מים ושפכו אליה את הסוכר ואבקת הקקאו. לאחר שהסוכר מתמוסס בנוזל ומתערבב היטב – שכפו את הכוס לקערה עם השוקולד המומס וערבבו.

כעת קחו את הקערה עם תערובת פירורי הלחם ושכפו בעזרת כלי או בעזרת הידיים חלק מן הפירורים לתוך תערובת השוקולד. בכל פעם תוסיפו עוד קצת ביסקוויטים ותערבבו עד שתקבלו תערובת מוצקה יותר מצד אחד, אך עדיין שוקולדית ובצבע השוקולד כמובן.

כעת הכינו מגש או קערה נפרדת, הכינו כדורים בעזרת הידיים וסדרו אותם על הקערה/מגש, לא לפני שטבלתם אותם בקוקוס או סוכריות. כעת הכניסו למקרר ותנו להם מספר שעות להתקרר לפני הגשה/אכילה (מומלץ 4 שעות לפחות).

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here