קרדיט - pixabay

ישנם לא מעט אנשים ברחבי הארץ אשר הינם מכורים לכל מיני דברים, בין אם זה סמים, אלכוהול, הימורים וכו'. כמו כן על מנת להיגמל בצורה טובה ואיכותית וכן באופן אשר יאפשר לכם גם להיות במרכז אנונימי זה באמצעות מרכז גמילה יוקרתי אשר דרכו תוכלו למעשה לצאת לדרך חיים חדשה ומשופרת יותר. אנו יודעים שכל אדם שהוא מכור לא בחר להיות מכור ולא רוצה בכך. אנו מבינים את חוסר השייכות שחווים המטופלים שלנו, את הבדידות, ואת הבושה שהמכורים סובלים ממנה. התוכנית שלנו בנויה באופן של ליווי ותמיכה צמודים, בטיפול קבוצתי וכן גם עם רופאים פסיכיאטרים מיומנים. אנו במרכז שלנו מאמינים שניתן לרפא את עצמנו בצורה מדויקת ואיכותית תוך שימוש במגוון רחב של כלים. לשם כך תוכלו לפנות אלינו למכון הרמוניה ונדאג עבורכם למכון יוקרתי ומושלם לטיפול בהתמכרויות. במכון שלנו ישנם קבוצות רגש, קבוצות פסיכודרמה, טיפול באופן אישי, יוגה וטיפולים הוליסטים, משתמשים בתוכנית 12 הצעדים ועוד. בנוסף לכך התוכנית שלנו מתאימה לאנשים אשר מכורים להימורים, מכורים לחומרים, סובלים מטראומות, פסיכוזה, חוסר איזון נפשי ועוד. אנו הרמוניה מאמינים שאין לנו שליטה על המציאות החיצונית אך כן יש לנו שליטה על המציאות הפנימית שלנו וכן אין לנו היכולת לתקן אחרים אלא רק את עצמנו.

סמים מסוכנים

אחד מסוגי הסמים הנחשבים קלים לפי התקנות זהו סם הקנאביס שכן התמכרות לקנאביס הינה קשה במיוחד שכן צעירים רבים בעיקר נוטים להתמכר לסם זה ולצרוך אותו בלי לשים בכלל לתופעות הלוואי הנלוות לסם זה, חלק מהתופעות כוללות, חרדות, דיכאון, פסיכוזה, פרנויה ועוד. כמו כן מכורים רבים לצמח הקנאביס חושבים שזהו סם קליל ונוח מכיוון שהוא טבעי, וכאן היא הטעות על אף שזהו צמח טבעי, הקנאביס הינו ממכר במיוחד. ישנם לא מעט סימנים להתמכרות והם: שקרים, סודות וכו', אומדן משמעות, העדפה של עשיית סמים על פני פעילויות אחרות, ירידה במוטיבציה, בעיות ריכוז, מצבי רוח קיצוניים ועוד.

מכון גמילה איכותי

בשביל להיגמל מסמים, התמכרויות וכו' יש צורך בפנייה למכון גמילה איכותי ומקצועי אשר דרכו תוכלו לצאת לדרך חיים חדשה וליהנות מחיים רגועים יותר ושלווים יותר. לשם כך תוכלו לפנות אלינו למכון הרמוניה אשר נמצא בת"א. המכון שלנו מספק מענה למכורים מכל הסוגים, הפרעות נפשיות, טראומות, חוסר איזון נפשי ועוד. במכון אנו מטפלים עם פסיכיאטרים, תוכנית 12 הצעדים, טיפולי גוף ונפש ועוד מגוון רכב של טכניקות אשר מועברות על ידי אנשי המקצוע המיומנים ביותר. למידע נוסף צרו קשר

במספר הטלפון שלנו: 050-4790097 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here