אנגלית היא השפה מספר אחת בעולם ובעולם הכפר הגלובאלי הקטן שאנו חיים בו כיום, האפשרות לנסוע לכל מקום בעולם בקלות יחסית, והצורך בידיעת השפה מחייב אותה ללמוד אותה. לא כל ילד אוהב ללמוד בבית הספר ומבין את החשיבות של לימוד השפה רק בגיל מאוחר יותר. בין אם אתם בני נוער שרוצים לשפר את האנגלית שלכם ובין אם אתם כבר אנשים מבוגרים יותר המחפשים ללמוד אנגלית כי אף פעם לא מאוחר מדי, כדאי יהיה לכם לאמץ את הטיפים והשיטות הבאות על מנת לשפר את האנגלית שלכם יחסית בקלות.

טיפ 1 – הורידו אפליקציה:

כיום בכל סמארטפון ניתן להוריד אפליקציות חינמיות ללימוד שפות. כמובן שאפליקציה ללימוד אנגלית יש בשפע ולכן תוכלו להוריד אותה בקלות ובחינם. באפליקציה יש המון מספרים פנימיים לשיפור אוצר המילים, לימוד משפטים ועוד.

טיפ 2 – רכשו קורס באינטרנט:

אם אתם רוצים לקחת את הלימודים צעד אחד קדימה תוכלו לרכוש או להוריד קורס ללימוד אנגלית באינטרנט. כמובן שאם תרצו גם לקבל תמיכה זה יהיה חייב להיות קורס בתשלום. תוכלו להתחיל מקורסים חינמיים של לימודי בסיס ואז לרכוש קורס לימוד אנגלית למתקדמים. אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל – תוכלו להתחיל מסרטונים חינמיים ביוטיוב ומשם, בתיאור של אותם סרטונים לבטח בעלי הסרטונים יקשרו לאתר שלהם המשווק או מסלול רציני יותר ללימוד באנגלית בקלות.

טיפ 3 – שכרו מורה פרטי באינטרנט:

כיום לא צריך להביא מורה פרטי הביתה. אפשר לשלם הרבה פחות על שיעורים פרטיים ולאפשר למורה הפרטי ללמד אתכם באמצעות שיחת ווידיאו מבית לבית. תוכלו להתלבש בצורה הנוחה לכם ולחסוך למורה את עלויות הנסיעה וזמן ההתארגנות ולשלם רק עבור שיעורים הלכה למעשה.

טיפ 4 – רכשו ספרי לימוד של ילדים:

אם אתם רק מתחילים בלימודי האנגלית שלכם תוכלו לרכוש ספרי ילדים ללימוד אנגלית. אלה מלמדים בצורה פשוטה כיצד לקרוא, לכתוב ולדבר אנגלית החל מרמת הבסיס. תוכלו כמובן גם לשפר את אוצר המילים שלכם משמעותית.

טיפ 5 – מצאו מישהו להתכתב אתו:

אם יש לכם בן משפחה שגר בחו"ל או אנשים שהכרתם באחד הטיולים שלכם בחו"ל והתחברתם אליהם, או מישהו שהכרתם במשחק דפדפן באינטרנט או אפילו מצאו אנשים בצ'אטים ייחודיים שתוכלו להתכתב אתם באנגלית. להתכתב עם מישהו באנגלית לעתים קרובות יעזור לכם לשפר פלאים את האנגלית שלכם.

טיפ 6 – נסו את האנגלית בכל פעם שתצאו לחופשה ואל תתביישו:

בכל פעם שאתם בחופשה דברו אנגלית, אל תתביישו ותבקשו מבן/בת זוגכם לדבר במקומכם. להיפך, אל תתביישו גם אם האנגלית שלכם לא מושלמת. נסו לדבר ותוך כדי שיחה אתם תשתפרו ויתחזק הביטחון שלכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here