נראה שלאיפה שלא הולכים נתקלים בה. היא בכל מקום, בכל פינה, מסעדה ופרסומת. אך מסתבר שהשיטה הטובה ביותר היא…

מסתבר שהשיטה הטובה ביותר לדעת כל המומחים היא דווקא לא ישיבה בכיתה מחניקה. לא מטלות אינספויות של דקדוק.
נראה שהדרך המועילה ביותר היא, פשוט לדבר. חפשו חבר, ידיד או מורה שמוכן להשקיע בכם אפילו כמה דקות, ודברו איתו בסגנון חופשי על כל נושא שמתחשק לכם. מכדורגל ועד פילוסופיה של ימי הביניים.
הרעיון פשוט. דיבור מתרגל את אוצר המילים שרכשתם עד כה. משפר את הבנתכם את השפה. ובעיקר מתרגל אתכם בניהול דו שיח.תחום נוסף שחשוב להשקיע בו הוא מגוון המילים שלכם.
הרבה פעמים אנחנו נתקעים באמצע משפט בלי המילה המדויקת.
תוכלו להחליט שכל יום תלמדו עשרה מילים חדשות. חישבו, תוך חודש יתווספו 300 מילים לאוצר המילים שלכם! לא כדאי?

הטיפ המוצלח ביותר הוא שהייה בסביבה דוברת אנגלית. אנשים רבים לוקחים רעיון זה צעד אחד קדימה ומחליטים לעזוב את הארץ לתקופה מסוימת ולגור בסביבה זרה. הימצאות בקרב דוברי אנגלית תשדרג את מיומנות הדיבור ואוצר המילים שלכם פלאים.

אופציה אפשרית היא לקיחת קורס מסודר. בקורס כזה תיפגשו במורים מקצועיים שיתנו לכם את הבסיס והרקע לדיבור והבנת השפה. בנוסף, סיכוי טוב שתבלו זמן רב בקרב דוברי אנגלית, מה שיכול להרים את רמת הדיבור והבנתכם את האנגלית – פלאים!

אנגלית היא אחת השפות המדוברות ביותר בעולם. השפה רכשה לה מעמד דומיננטי והיא השפה המרכזית והרשמית בארצות רבות. אנגלית נלמדת ומובנת יותר מכל שפות העולם, משמשת שפה שנייה ושפה רשמית במדינות רבות. מספר האנשים הדוברים אותה נאמד בכ- 1.8 מליארד אנשים.

רכישת השפה האנגלית יכולה לעזור לנו בהרבה תחומים: בלימודים, טיולים עסקים ועוד הרבה. האנגלית פותחת לנו פתח אל עולם שלם של אפשרויות בלתי מוגבלויות.

אנו ממליצים על רונית ארזי – קורס אנגלית עסקית למבוגרים לכל המעוניין ללמוד אנגלית!

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here