לא משנה אם אתם רוצים להיות צלמי עיותנאות, צלמי משטרה, נוף, אופנה או ארכיטקטורה. מה שתהיו חייבים לדעת זה להחזיק מצלמה ולהכיר אותה טוב לפחות כמו את כף היד שלכם. למדו את הטכניקות…

להיות צלם זה בראש ובראשונה להכיר את המצלמה, לדעת איך היא עובדת. להסתכל על פרח, לדמיין איך אני רוצה לתפוס אותו ובעזרת הידע על צילום ללכוד את הרגע. להיות צלם זה להיות מקצועי אבל מקורי לא פחות. לדעת כיצד בונים קומפוזיציה נכונה ולאחר מכן איך יוצאים מהחוקים ושוברים את חוק השלישים.

איך להיות צלם? הכר את תכונות המצלמה הדיגיטלית, מהי רגישות הסרט (ISO) ואיך זה בכלל משפיע על התמונה? כעת אפשר לבחור מצלמה, לצאת לרחוב,למצוא נושא לצילום ולהתחיל לצלם.

כמובן שזהו רק רק קצה קצהו של קרחון הצילום. זכרו שאין גבול לדברים המדהימים שאפשר לעשות עם מצלמה.

שיטוט קצר באינטרנט בטח כבר הוכיח לכם שהידע על צילום קיים ורק צריך ללקט אותו. ברם, הרבה אנשים מרגישים יותר בנוח לבחור קורס צילום ולהתקדם בצורה מסודרת וברורה.
ישנם יתרונות וחסרונות, לכאן ולכאן: מצד אחד ההתקדמות הרבה יותר מודגשת וניכרת. החומר מובן מאחר ומעבירים אותו מרצים מקצועיים. מצד שני קורסים כאלה לרוב עולים הרבה כסף ועוד מעבר לכך, אתם תלויים בהתקדמות הקבוצה – כלומר יותר קשה לרוץ סולו.

באינטרנט ישנם פורומים רבים העוסקים בצילום, המובחרים ביניהם מאוכסנים ב- Dspot וב- PhotoLight. רעיון טוב הוא להעלות את התמונות שאתם מצלמים על מנת לקבל ביקורת. מהביקורת הבונה תוכלו להכיר את הטעויות שלכם וללמוד רעיונות חדשים שלא הייתם מעלים על דעתכם. כדאי לנסות, תופתעו לגלות כמה ידע מסתובב שם…

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here