זוגיות היא דבר נהדר. כל אחד חולם להכיר את האחד או האחת איתם הם יעביר את כל חייו, יקימו משפחה יחד ויעברו אינספור חוויות מאתגרות, שמחות, מאושרות ולעיתים גם קשות. לחלוק את החיים עם אדם נוסף הוא דבר מיוחד שכל אחד מוכרח לעבור, ישנם אנשים שיגידו שזוהי הדרך הטובה ביותר להכיר את עצמך כמו שצריך ולדעת כיצד לשפר את החסרונות הקיימות בך, וגם איך לתעל את היתרונות.

כדי שזוגיות טובה תימשך לאורך שנים רבות, חשוב לשמר אותה כמו שצריך כך שהאהבה האחד לשני רק תתעצם במשך הזמן ולא תדעך. אלו הדברים העיקריים שיש להקפיד עליהם לזוגיות בריאה וטובה לאורך זמן:

לא להתייחס לזוגיות כדבר שגרתי

כאשר בני זוג נמצאים יחד יותר מעשור, ישנה הרגשה של שגרה בכל הקשור לזוגיות ולחיי היומיום. בכל בוקר קמים, מארגנים את הילדים למסגרות, הולכים לעבודה, חוזרים מהעבודה כדי להוציא את הילדים בחזרה לבית, מכינים ארוחת ערב, ארגונים לפני שינה והולכים לישון. כך עובר כל יום.

שגרה זה טוב, אך לא לאורך זמן. באיזשהו שלב אחד מבני הזוג יתחיל להשתעמם, או אפילו שניהם – ולכן חשוב לא להתייחס לבן הזוג השני כמובן מאליו ולא לעשות דברים כי ככה זה בשגרה, אלא להציע מדי פעם אחד לשני דברים שאינם שגרתיים במהלך היום כמו ארוחת צהריים זוגית במהלך היום, לצאת מוקדם במיוחד מהעבודה כדי להספיק לארוחת ערב משפחתית או מקלחות של הילדים ועוד.

לצאת לבילוים זוגיים יחדיו

הקפידו לצאת לבילויים משותפים יחד. בילויים עם חברים משותפים או בני משפחה אינו נחשב בילוי זוגי, עליכם להקדיש ערב אחד לפחות במהלך השבוע, או שבועיים בו שניכם יוצאים לארוחה רומנטית או אפילו לילה רומנטי בבית מלון או צימר – ממש כמו בתקופה שהייתם רווקים. זוהי דרך נהדרת לשמר את גחלת התשוקה ואת הזוגיות בינכם.

לשתף בכל דבר שמציק או מפריע

במהלך הזוגיות ישנם וויכוחים כאלו ואחרים שנפתרים במהרה, אך אם יש מקרים בהם אחד מהצדדים אמר משהו שאליו הוא לא התכוון, חשוב לא לעבור על כך ולחזור לסדר היום אלא להציף מיד את הדבר שמפריע או מציק. כאשר אחד מבני הזוג מרגיש פגוע או נעלב מבן זוגו ולא מספר על כך, זה יכול להעיב מאוד על הזוגיות וליצור קרירות ומרחק רגשי שאינו בריא כלל לזוגיות. לכן, יש לשתף תמיד ובאופן מידי בכל דבר שמפריע גם אם נראה שזהו הדבר הכי פשוט וקטן.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here