לבד או עם יועץ: איך לוקחים משכנתא?

רכישת דירה היא החלטה יקרה מאוד, אבל נדמה שהמשכנתא שתבחרו לקחת יקרה לא פחות. תמהיל מדויק וריביות מתאימות יעזרו לכם לחסוך הרבה כסף לאורך השנים, ובאופן כללי אתם יכולים לעשות את זה לבד. אתם יכולים לקבל גם עזרה מקצועית ולשפר את סיכויי ההצלחה שלכם, ולפני שתבחרו את הרכב המשכנתא המתאים רצוי להבין את המחיר שתשלמו מדי חודש במשך השנים הבאות. האם היועץ באמת ההכרחי?

ייעוץ הוא לא חובה – אבל הוא מומלץ

לפני הכול חשוב לזכור שאתם יכולים לעשות את זה לבד. אם יש לכם את הזמן לנהל שיחות עם בנקים שונים, להשוות הצעות ולנהל משא ומתן כדי להשיג ריבית אטרקטיבית יותר, זו בהחלט דרך טובה להגיע למשכנתא נוחה שמתאימה לכם. מצד שני, כשאתם פועלים בזהירות ומקבלים ייעוץ משכנתאות מקצועי לאורך הדרך, אתם יכולים להרכיב תמהיל משכנתא שמתאים לצרכים שלכם ולחסוך המון זמן ואנרגיות בדרך להשוואת ההצעות והחלופות שעומדות לרשותכם, ובעיקר – לתכנן את המשכנתא הזולה והיציבה ביותר עבורכם. עם הניסיון הרב של אריאל אחון תגלו שאתם יכולים לעבוד קצת פחות קשה – ולאתר את המסלול האידאלי עבורכם.

ייעוץ מקצועי מייעל תהליכים

אחד האתגרים הגדולים בתהליך קבלת המשכנתא, הוא ניהול משא ומתן מול הבנקים והגורמים השונים. כשעושים את זה נכון אפשר להשיג ריבית אטרקטיבית למדי, אבל בהיעדר ניסיון או הבנה מעמיקה של המסלולים השונים, המשימה הזו יכולה להיות קצת יותר מורכבת או לא יעילה – וזאת משום שהדבר החשוב ביותר במשכנתא הנו תמהיל חכם שמתאים לכם, ועליו יוצקים את הריביות הטובות ביותר לאחר משא ומתן. חברת ייעוץ משכנתאות היא פתרון נוח ופשוט למדי, בעיקר משום שעם ליווי מקצועי תהליכי המשא ומתן נעשים יעילים הרבה יותר. כך אתם יכולים לקבל החלטות מושכלות שמתאימות בדיוק לצרכים שלכם, תוך שאתם חוסכים עשרות אלפי שקלים ואף הרבה יותר.

לפני שמחליטים: מכירים את המספרים

הייעוץ המקצועי יכול לעזור לכם גם כשאתם מחליטים למחזר את המשכנתא הנוכחית שלכם, וזו דרך טובה לצמצם את גובה ההחזר החודשי ולשנות את תנאי המשכנתא. עם זאת לפני שמחליטים לבצע מיחזור משכנתא מחשבון מדויק ומקצועי יעזור לכם להבין כמה המשימה הזו עומדת לעלות לכם. בעזרת הליווי המקצועי של אריאל אחון תוכלו לקבל תמונה ברורה ומדויקת, להכיר את המספרים לעומק ולבחור את המענה הנכון עבורכם. רק כך ניתן יהיה לקבל החלטות פיננסיות טובות יותר ולהימנע מטעויות יקרות שיכולות לעלות לכם הרבה כסף לאורך השנים. כדי לבחון את האפשרויות שלכם ולפעול בצורה טובה ויעילה אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו באתר www.arielmash.com או בטלפון 054-2668566.

הכתבה נכתבה בשיתוף  אריאל ייעוץ משכנתאות ופיננסיים

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here