יוטיוב הוא אחד האתרים הפופולריים ביותר בעולם. רוב האנשים בעולם הנם וויזואלים ולכן סרטונים מדברים אליהם, לעתים רבות הרבה יותר מטקסט או השמעה קולית. האפשרות להעביר מידע רב באמצעות סרטון של כמה דקות, להעביר מסרים וליצור רגש – גורמים לכך שאתר הסרטונים הגדול בעולם הולך להישאר שם עוד הרבה זמן בשנים הקרובות. כיום לא רק זמרים מתפרסמים ומתפרנסים באמצעות יוטיוב, אלא גם גיימרים, יוטיוברים ואפילו אימהות שזקוקות להכנסה נוספת. אז איך מכניסים כסף מיוטיוב? בואו נראה.

שלב 1 – בניית קהל:

ראשית יהיה עליכם להעלות את הסרטונים הראשונים שלכם ולבנות קהל. לעתים תפיקו קליפ מכלום כסף והוא יהפוך להיות וויראלי, לעתים יצא לכם להיקלע למקום מסוים שבו תצלמו משהו מיוחד שיהפוך לוויראלי ולעתים זה יהיה אתם והכישרון שלכם שאנשים ייהנו לצפות בסרטונים שלכם שוב ושוב ולעקוב אחריכם מתוך ציפייה לסרטונים נוספים.

שלב 2 – עקביות ויצירת עניין:

גם אם אתם מרגישים שהייתם לכם הצלחה רגעית מסרטון אחד שהפך וויראלי וגם אם אתם מרגישים שהסרטונים שלכם לא מרימים את הערוץ ובטח שלא יצרו לכם הכנסה בעקבות עדיין יהיה עליכם להתמיד ולנסות ליצור עניין. יש אינספור מאמרים ומדריכים על איך לבחור נושאים לסרטונים וכיצד לעניין את הקהל שלכם. לאחר שתלמדו על אלה מעט, תוכלו לקשר את זה למה שאתם עושים, לתחביב שלכם או לנושא של הערוץ שלכם ולמצוא את הנושאים המתאימים לעשות עליהם סרטונים. התחילו מסרטונים עם עלות הפקה נמוכה ופשוט נסו ליצור עניין. דאגו להיות עקביים ולהעלות סרטונים בימים קבועים במהלך השבוע או כל יום במהלך השבוע כדי להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל עוד עוקבים.

שלב 3 – יצירת הכנסות:

לאחר שבניתם קהל עוקבים שכבר מכיר אתכם וממשיך לצפות בכם שוב ושוב, תוכלו להתחיל להפוך את זה להכנסה של ממש ולא כמה שקלים פה ושם, כך שתוכלו לראות כי אתם מכניסים כסף מיוטיוב. תוכלו להכניס פרסומות אדסנס ולהרוויח לפי הקלקה או לפי 1000 צפיות. תוכלו למכור פרסומות מילוליות שתשלבו בסרטונים שלכם וכמובן שתוכלו גם להחתים ספונסרים שישלמו לכם כדי שהלוגו שלהם יופיע בסרטונים שלכם במהלך הזמן הכתוב בחוזה.

ערוץ יוטיוב פופולרי יכול להיות מנוף להצלחה רבה גם מחוץ ליוטיוב ולספק לכם הופעות, הזמנות לאירועים מיוחדים ועוד. אלה יכולים לסייע לכם ביצירת הכנסה נוספת או עיקרית ובמקרים מסוימים אפילו להתעשר. באמצעות ערוץ פופולרי תוכלו גם לקדם עסקים נוספים שלכם, אינטרנטיים ואחרים על ידי שליחת הקהל שלכם לאותם מקומות. כך למשל תוכלו ליצור מוצרים דיגיטליים או פיזיים שהם ירצו להזמין מכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here