במיוחד באמצע החיים בא לנו לחזור אחורה לתקופות בהן הכל התחיל והכל היה חדש ורענן. אנחנו מכירים את זה בכל תחומי החיים: בקריירה, זוגיות, משפחה וגם לגבי הבית בו אנחנו גרים. רבים מגדירים את זה כמשבר גיל הארבעים בו הם מחפשים דרכים שונות ומשונות להתחדש, לגוון ולשבור את השגרה. אם מדובר על דירה, מי שיש לו אפשרות להתחדש עד הסוף בוחר פעמים רבות לקנות דירה חדשה שיכולה להיות מותאמת בצורה מדויקת לצרכים ולרצונות שמשתנים עם הזמן, אך לא חייבים לקנות דירה חדשה. אפשר גם להחליט על שיפוץ קומפלט, כזה שיתן לכם בסופו של דבר תחושה של דירה חדשה אך השינויים המבניים לא חייבים להיות גדולים. גם שבירת קיר אחד יכולה לחולל שינוי אדיר. אנחנו בחברת TOMI עוסקים כבר שנים בשיפוצים מכל הסוגים ובכל סדר גודל, שיפוצי דירות ישנות שהופכות לחדשות, שיפוצי וילות, משרדים ועוד.

שיפוץ כללי- ממה מתחילים?

אם החלטתם ללכת על פרויקט משמעותי כמו שיפוץ כללי של הדירה כדאי לעשות את הדבר בצורה החכמה. אל תלכו רק על שינויים קוסמטיים, לכו עד הסוף עם שינויים שיתנו בסיס חזק לחידוש הזה, בין אם זו החלפת כל הצנרת או שדרוג מערכת החשמל אם צריך. כדאי להתחיל בקבלת רעיונות תוך התמקדות באפיון הצרכים והרצונות שלכם. האם חשוב לכם להוסיף חדר נוסף למטרה מסוימת כמו חדר עבודה, חדר כושר ועוד? האם להיפך- אחרי שהילדים עזבו את הבית תעדיפו לוותר על אחד החדרים לטובת סלון גדול יותר? את כל אלה אפשר לעשות בעזרת אדריכל מעולה שיוכל לתכנן הכל לפי הרצונות והמטרות שלכם, מהנדס שידאג שיש לכל שינוי את הבסיס הבטוח שלו וכמובן קבלן שינצח על כל העובדים ובעלי המקצוע שלוקחים חלק בפרויקט.

לבחור קבלן שיפוצים מקצועי ואיכותי

כאמור, אחרי שמסתיים שלב התכנון מתחיל שלבב הביצוע שחייב להיות מדויק. בבניה גם חריגות קטנות מהתוכנית יכולות להוריד משמעותית את הבטיחות ואיכות הבניה לכן אל תתפשרו. אם אתם מאזור  המרכז, חפשו בגוגל שיפוצים במרכז ובדקו מיהן החברות או הקבלנים המוזכרים. קראו על אותן חברות בניה או קבלנים, מהו הניסיון שלהם, מאחורי איזה פרויקטים הם עומדים. חשוב לוודא שהקבלן הראשי רשום בפנקס הקבלנים ומוכר ע"י המדינה. כמובן שמול הקבלן חשוב להתנהל נכון, לחתום על חוזה מפורט שלא יותיר מקום לספקות בשום שלב של השיפוץ והעיקר לבחור קבלן שתרגישו איתו בנוח וישדר תחושה של אמינות וביטחון.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here