קרדיט - Pixabay

לכל אדם יש את סדר העדיפויות שלו בחיים וכשהוא עובד קשה על מנת לצבור רכוש ונכסים הוא לא חושב בדרך כלל על היורשים שלו, וזה חבל. עורך דין לענייני צוואה מסייע לכם להבין שחוק הירושה בישראל הוא כזה שאינו מאפשר לכל מי שנתפס בעיניכם כיורש אכן יקבל את העיזבון שאתם מייעדים לו אם לא תציינו זאת במפורש בצוואה ערוכה כחוק ואי אפשר לערער עליה. אנחנו נתקלים לא פעם בסכסוכים משפחתיים בגל נושאים כאלה ועגמת הנפש והתסכול מכך גוברים למראה הפסד הכספים והנכסים. אפשר לפתור זאת בקלות על ידי השארת צוואה מנוסחת וערוכה כחוק על ידכם בליווי עורכת דין כמו אתי פרץ-קינן, שכבר שנים רבות מלווה את לקוחותיה בעריכת צוואות כאלה.

מה חשוב לדעת על שירותי עורך דין לענייני צוואה?

  • זה נשמע אולי טריוויאלי אבל אם לא תציינו בצורה מפורשת מי אתם רוצים שיירשו אתכם חוק הירושה בישראל יחלק את העיזבון שלכם בדרך אחרת, וכך יקופחו דווקא האנשים שאתם אוהבים ורציתם לדאוג להם. כדי להבין מהי לשוק החוק עליכם לשבת עם עורכת דין שמבינה בכך ויכולה גם לפרט באוזניכם את כל הדוגמאות שבהן בית המשפט פסק אחרת רק משום שהצוואה לא נחשבה חוקית, וחבל שכך.
  • עריכת צוואה היא הזדמנות לעשות סדר בעניינים הכספיים שלכם, להבין מהן זכויות בני המשפחה שלכם שאתם רוצים לדאוג להם ומי עתיד לרשת אתכם על פי חוק ללא צוואה, אלא אם כן תציינו במפורש מהו רצונכם. זה חשוב מאוד לדעת היכן אתם עומדים ואפילו לנסות לחסוך בהיטלים ובמסי ירושה שיוטלו על יורשיכם אם תפעלו למענם כעת. זהו פשוט תכנון נכון שיעזור לכם להיות שקטים נפשית שהכל ייעשה נכון.
  • אחת התוצאות של עריכת צוואה הוא השלמה וסגירת מעגלים בחייכם שעוזרת לכם גם להשלים ולהתפייס, ולהמשיך הלאה. כך שלא תמיד צוואה היא סימן לכך שאתם נפרדים מחייכם ואין צורך לחשוש מכך אלא להפך, להבין שצמחתם שלב נוסף לקראת תובנות חדשות בחיים הטובים שלכם.

שירות משפטי מקצועי ודיסקרטי

הדיסקרטיות והמקצועיות הן התכונות החשובות ביותר כשעורכים צוואה, ולכן עו"ד אתי פרץ-קינן שמחה להעמיד לרשותכם את שירותיה המקצועיים בעריכת צוואות כחוק, ולהסדיר את עיזבונכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here