כיום בזכות האינטרנט אנשים רבים יכולים לייצר לעצמם הכנסה מתפקידים שונים, לעתים מוזרים, לעתים הגיוניים אולם כיום כל אחד עם מעט מוטיבציה יכול בהחלט ליצור לעצמו הכנסה. למעשה, אם כבר מדברים על טיולים, הרי שתוכלו גם לטייל בעולם וכן להרוויח כסף מטיולים במקום לבזבז כסף. לא מאמינים שזה אפשרי? אולי אחרי המאמר הזה תאמינו קצת יותר.

ראשית – האפשרויות הברורות מאליהן:

הדבר הראשון שהייתי חושב עליו אם הייתי רוצה לטייל בעולם ולהרוויח כסף על כך, הוא לבחור בעבודה שקשורה בטיולים הללו. כך למשל: להיות מדריך טיולים, להקים עסק של הפקת טיולים מאורגנים או להיות נהג בחברה כזו. יש אינספור עבודות שייקחו אתכם ממדינה למדינה (עבודות על אניה, עבודות בבתי מלון, בחברת תעופה)… אולם אלה לא יאפשרו לכם ליהנות ולטייל אלא להיות מקובעים לעבודה ולא באמת ליהנות כמו גם להרוויח כסף מטיולים תוך כדי.

להיות עצמאי בשטח:

הדרך הטובה ביותר לטייל ולהרוויח מכך כסף היא להיות עצמאי. תוכלו לבקר במקומות מיוחדים ולכתוב על כך ספרים מצליחים. תוכלו למכור את הספרים באינטרנט, דרך אמזון ולחסוך בעלויות ההפקה של הספרים וליצור ספרים דיגיטליים בחינם, כאשר אתם משלמים רק על עריכה לשונית אם צריך ועיצוב לספר. תוכלו לעבוד כפרילנסרים מכל מקום בעולם. כך למשל תוכלו ללמוד עיצוב/תכנות/כתיבת תוכן או כל שירות פרילסינג שאתם יכולים לספק דרך מחשב נייד עם חיבור לאינטרנט מכל מקום בעולם. תוכלו להחזיק חשבון בארץ ולבקש מלקוחותיכם להפקיד לאותו חשבון ולמשוך את הכסף כאשר אתם מטיילים ונמצאים בחו"ל, אולם לספק את השירותים כפרילנסרים.

להיות בלוגר/יוטיובר:

כיום תוכלו להקים ערוץ יוטיוב פופולרי על ידי צילומים מעניינים מתוך היום יום שלכם. זה נקרא וילוג (קיצור של ווידיאו בלוג). אם אתם מטיילים בעולם תוכלו לצלם ולהעלות סרטונים מעניינים שלכם על המקומות המיוחדים שאתם רואים וכן לספק את המידע הזה לאנשים אחרים בארץ ובעולם. כמו כן אם תוסיפו מעט משחק וחוש הומור תוכלו להפוך את הסרטונים שלכם לפופולריים מאוד לאורך הזמן.

אפשרות הכנסה נוספת באמצעות האינטרנט היא להיות בלוגרים. כבלוגרים תוכלו להקים בלוג מעניין בתחום התיירות והטיולים, או בנוגע למסעדות ואוכל ולבקר מקומות. תוכלו לבקר מסעדות, בתי מלון, אתרים מסוימים, אטרקציות שונות ועוד. להמליץ לאנשים לאן כדאי להגיע, לאן לא כדאי להגיע ועוד. תהיה לכם עלות הקמה של אתר מקצועי והעיצוב שלו אולם תוכלו לתחזק את האתר בעלויות נמוכות ולכתוב את התכנים בעצמכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here