קרדיט - pixabay

תכנון שגרת בטיחות באתר בנייה או באזור תעשייה תפעולי היא משימה מרכזית וחשובה עם השפעה ישירה על איכות העבודה ועל היכולת להגיע לתוצרים שאתם צריכים בתוך פרק זמן נתון בבטיחות. בדיוק כמו שאתם מחפשים פתרונות מקצועיים לטובת הפרויקט שלכם, כך חשוב גם לעבוד עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת י.א.ש פרויקטים ובטיחות בע"מ בשביל לתכנן את דרישות ותקנות הבטיחות שתציבו לעובדים באתר הבנייה.

למה אתם רוצים להשקיע בהדרכות לעובדים?

הדרכות בטיחות לעובדים חשובות במיוחד מפני שזוהי הדרך שלכם להבטיח שאתם עומדים בכל דרישות החוק- החוק הישראלי כיום מחייב אתכם לייצר סביבת עבודה בטוחה, וזאת מתוך לקחי עבר של תאונות עבודה מסוכנות שהתרחשו באתרי בנייה שונים ברחבי הארץ. מעבר לכך, בתור מנהלים האינטרס שלכם הוא לצמצם עד כמה שאפשר את העיכובים שמתרחשים בתהליך בנייה, וכאשר מתרחשת תאונת עבודה הדברים בחלט מתעכבים. לכן אתם וודאי רוצים להזמין את אנשי המקצוע לאתר הבנייה שלכם באופן קבוע, על מנת לפקח ולהשריש את נהלי הבטיחות באופן מיטבי בעובדים.

באתרי הבנייה – זו היא דרישת החוק

כאשר צריך לנהל שגרת עבודה בגובה רב, הסכנה מורכבת הרבה יותר והיא משפיעה גם על כל שאר העובדים במתחם. לכן רק העובדים המנוסים ביותר, אלו שעברו הדרכת עבודה בגובה, יכולים לעלות על כלים כמו מנופים ועגורנים ולהפעיל אותם בצורה בטוחה- מבחינתכם בתור בעלי עסקים או מנהלי פרויקטים, צריך לעשות את הכל כדי לעמוד בדרישות החוק, לוודא על ההקפדה על נהלי הבטיחות במתחם ושמירה על חיי אדם.

אל תהססו לקבל ליווי של איש מקצוע מיומן

אתם וודאי לא יכולים לבצע את כל הדרכות הבטיחות בעצמכם, ולעיתים קרובות צריך להראות בביקורות הממשלתיות אישור מבר סמכה שאתם מעבירים את כל העובדים שלכם הדרכות בטיחות באופן קבוע, ולכן אתם בוודאי תרצו לקבל את הייעוץ המקצועי והליווי של יועץ בטיחות מומחה כדי לייצר סביבת עבודה שמתאימה לדרישה בישראל כיום. יועץ הבטיחות ביחד איתכם יבנה את תוכנית העבודה, והוא אף יכול להציע לכם את כל הפתרונות היצירתיים שהוא מכיר לטובת הצרכים שלכם באתר.

הצוות המקצועי של חברת עוגן הדרכות (י.א.ש) בע"מ יעשה את מירב המאמצים בשביל להעניק לכם את תנאי העבודה בטוחים ביותר ויעביר את העובדים שלכם הדרכות ממוקדות ומקצועיות, והכל מתוך שנים רבות של ניסיון בתחום כמו גם מתוך נכונות לייצר חוויית עבודה בטוחה לכל אחד מאנשי הצוות שלכם וכך להציל חיים. לפרטים נוספים ויצירת קשר 08-6767410.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here