איך אפשר להתגרש בשפיות ובכבוד

תהליך הגירושין הינו הליך לא פשוט כלל, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה נפשית. הדבר למעשה מציין את סיומה הכואב של מערכת היחסים והחיים שידעתם עד כה. על מנת להפוך את כל התהליך לפשוט ומהיר יותר, יהיה עליכם לפנות אל משרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום דיני המשפחה. כך תוכלו לקצר את התהליך ולוודא כי הוא אכן יתנהל על מי מנוחות.

אין זה סוד כי מערכות יחסים רבות עלולות להסתיים, כך גם במידה ומדובר על זוג נשוי. במצב שכזה, תהליך ההיפרדות יהיה מורכב יותר וישלב בתוכו גם אלמנטים משפטיים רבים הדורשים התערבות של עורך דין גירושין מומלץ. עו"ד מקצועי המתמחה בתחום יוכל לסייע לכם ללבן את העניינים ולהיפרד בכבוד.

תהליך בירוקרטי מורכב

הסטטיסטיקה העגומה מוכיחה כי אחד מכל שלוש זוגות נשואים ימצא את עצמו מתגרש. על מנת לוודא כי התהליך יוכל להסתיים בשלום ובמהרה, עורך דין המתמחה בגירושין יוכל לסייע לכם. בעזרתו ניתן יהיה לבצע פתיחת תיק גירושין. תיקים אלו לרוב ייפתחו אל מול בתי הדין הרבניים, שהם הסמכות הראשית לנושאים הללו או בבית המשפט לענייני משפחה. תיק זה יצטרך לכלול את העילה לגירושין וההוכחות שמגבות את עילה זו.

מתגרשים מתוך כבוד הדדי

עם כל הצער שבדבר, הגעתם לשלב בו אתם מבינים כי מערכת היחסים שלכם אינה יכולה להמשיך והגיע הזמן להתגרש. חשוב להבין כי תהליך זה עשוי להיות כואב וארוך מאוד, אך קיימת גם אפשרות לסכם את כל הנושאים מחוץ לכותלי בית המשפט. גישור לגירושין זהו תהליך אלטרנטיבי לתביעת גט. הגישור קצר באופן משמעותי מהתהליך בבית המשפט, הוא מותאם לקצב ההתקדמות של בני הזוג ויתבצע מתוך כבוד, הבנה ורגישות זה לזו.

מתגרשים בידידות

אין ספק כי סיומה של תקופת הנישואין יהיה חוויה מאתגרת במיוחד. זאת עוד יותר בשעה שמדובר גם על חלוקת רכוש והסדרי משמרות לילדים. חשוב לזכור כי רק כי סיימתם תקופה מסוימת בחייכם, אין אומר הדבר כי תהליך הגירושין חייב להתנהל במאבקים ומריבות. בעזרתו של משרד עורך הדין ירימי נתנאל תוכלו למצוא את הדרך היעילה ביותר לטפל בנושא מבלי לגרום לעוול אחד לשני.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here