קרדיט - Pixabay

אחד המצבים הרגישים ביותר בחיי אדם הוא הסתבכות עם החוק בשלב כלשהו בחייו אשר יכול להתרחש בשל טעות בשיקול דעתו או בשל היקלעות למצב שלא באשמתו. הנותר ממצבים אלו הוא רישום משטרתי אשר נשאר במאגר המשטרתי כלומר- "תיק". התיק יכול להיסגר בשל עילות שונות. במקרים בהם מדובר בחוסר אשמה התיק יימחק וייסגר לגמרי לעין הציבור. לא כך הדבר במקרה של רישום פלילי המצוי גם הוא במאגר המשטרתי אך נובע מהרשעה במשפט, כך שהוא מצוי במאגר המשפטי עד תום תקופת ההתיישנות. לאחר מכן, יש לפנות אל עורך דין מחיקת רישום פלילי על מנת לטפל במחיקת כל סימן וזכר לרישום זה וכן על מנת למנוע השלכות קשות על חיי האדם. עו"ד דניאל דרוביצקי מודע היטב להשלכות הקיימות על חיי אדם שהסתבך עם החוק ולכן עושה כמיטב יכולתו על מנת לעזור ללקוחותיו להיחלץ מרישום עד מחיקתו כליל.

להיעזר בשירות המשפטי הטוב ביותר

בשנים האחרונות אזרחים רבים מוצאים את עצמם יותר מואשמים בהאשמות שונות הנובעות מפרשנות מרחיבה של חוק למניעת הטרדה מינית בעבודה. הרחבות אלה גורמות להגשת האשמות שווא כנגד אנשים שכלל לא עשו זאת אלא נהגו בצורה שאינה מקובלת חברתית ופורשו לא נכון. מצב זה מחייב התייחסות מאוזנת מצד הרשויות בד ובד מחייב גם התנהלות מחושבת יותר של אלו החשודים בכך על מנת ליישר את ההדורים באמצעות עו"ד הטרדה מינית בעבודה. במקרים אלו קיימות מספר אפשרויות לניהול תיק אשר תלויות בעובדות המקרה המדובר אשר מחייבות רגישות מרבית של עו"ד וכן דיסקרטיות על מנת לצמצם את ההרס הפוטנציאלי של אלו המעורבים בדבר.

למי לפנות לעזרה משפטית?

מקרים כאלה ואחרים מבהירים מדוע יש לפנות לעורך דין המתאים לטיפול בכל מקרה לגופו, ומדגישים כי הידע המקצועי והמשפטי יכול לשרת את הלקוח לטובתו בלבד. יתר על כן המהלך כרוך בכימיה טובה עם הלקוח, תיאום ציפיות שמתבקש מעצם הבנת מטרות הלקוח והדרך המתאימה ביותר להגיע אליהן. עו"ד דניאל דרוביצקי נוהג לפי האינטרסים של הלקוחות שלו ומטרתו העיקרית היא להגן על אינטרסים אלו מבלי להתפשר על איכות הייצוג שלו על מנת להגיע לניצחון בתיק.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here